Helaas heeft mijn zoektocht via marktplaats en Facebook nog geen resultaat gegeven, vandaar mijn poging nu via bokt.
In verband met verkoop huidige stal ben Ik per september 2021(eerder of later is in overleg mogelijk)ben ik voor mijn 21 jarige ruin van 1.70m op zoek naar een nieuwe stalling/weidegang. Een plek waar hij de komende jaren nog lekker kan genieten van zijn prepensioen en waar hij ook verder oud mag worden.
Voorkeur op max 20 min stappen van het montferland/bergherbos (omgeving sheerenberg, lengel, zeddam, stokkum, braamt, beek, Loerbeek, Kilder, andere plaatsen zijn ook bespreekbaar). Ik kan helpen met mesten ed. echter niet op vaste dagen of momenten ivm mijn werk. Het liefst kleinschalig waar ook snachts toezicht is. Zowel zomer als winter weidegang. Bij paddock in de winter wel onbeperkt ruwvoer ter beschikking hebben.
We rijden voornamelijk recreatief in het bos. Een bak en alle luxe is daarom ook niet het belangrijkste. Veel buiten en dichtbij het bos heeft grote voorkeur.
Ik denk dat je het beste rond kan gaan rijden en kan gaan vragen in de omgeving bij particulieren. Het is zo moeilijk iets te vinden en die omgeving. Aan de Meizoen straat bij Beek zit wel eens stalling, geen idee of die alleen prive is ?
Jaa het is echt lastig, Kijk was ie nou 10 jaar jonger en we nog fanatiek zouden trainen, dan was rosa's hoeve echt perfect geweest. Heb in de omgeving inderdaad nog wat particuliere stallen waar ik langs kan gaan. Heeft ook mijn voorkeur qua stalling dan de grote massale stallen.. Maar wie weet is er een bokker uit de buurt die nog iets vrij heeft.
Dinxperlo is helaas te ver. Ligt ook niet op de route naar het werk anders was het te overwegen