Word wel lastig voor die prijs om 4 paarden op de foto te krijgen. Dat zou betekenen dat je ca 25 euro per paard betaald. Weinig fotografen die voor dat tarief fotograferen en een beetje kwaliteit hebben en voldoende foto’s leveren. Dus zou dan kijken naar het lagere segment van fotografen om het maar grofweg te zeggen. Mensen die nog niet heel lang het fotograferen beoefenen en dus nog lerende zijn.
Lau
Geplaatst: 25-05-21 09:43
Hoi! Ik kom bij jou uit de buurt en ik zou je hier prima mee kunnen helpen. Zeker omdat je zoekt naar de liefde tussen jou en de ponies. Dat precies wat ik het liefste vastleg.
Ik bied ook fotoshoots aan. Met jouw budget kunnen we vast een mooi pakket samenstellen! Op mijn website kun je in ieder geval voorbeeld foto's vinden en een indicatie van de prijzen. PB mij anders even voor meer informatie
Er zijn sowieso veel fotografen die korting geven bij meer paarden, maar meestal niet dusdanig dat 4 paarden 100 euro in totaal kost, meestal zal het dan rond de 200 euro zijn maar je hebt in elk geval al leuke aanbiedingen gekregen dus het zal wel goedkomen gok ik