Paard huren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ginnie078

Paard huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-21 15:41

Goedenmiddag allemaal,

ik hoop dat ik dit bij het goede topic zet.
een vriendin en ik zouden het komende jaar graag samen een aantal keer een buiten rit willen maken, beiden hebben wij ervaring. Ik heb zelf een paard (die nu wegens kissing spines stil staat) en zij verzorgt er eentje die nu ingereden gaat worden. Omdat wij toch ook graag een keer samen op buiten rit willen en misschien wel meerdere keren dit jaar zijn wij opzoek naar plaatsen waar dit kan. beide zijn we in het bezit van een studenten OV. We willen in de loop van dit jaar al naar het Fjordenpaard omdat mij paard Imor daar vandaan komt, maar omdat dit met het OV ruim 4 uur enkele reis is voor ons en wij beide nog niet in het bezit zijn van een auto rijbewijs. (Deze hoop ik komende zomer te halen) zoeken wij iets dichterbij. wij komen uit omgeving Dordrecht en mijn moeder zou berijd zijn om ons te brengen als het binnen een uur enkele reis valt. langer zouden we met het OV moeten doen.
Graag gaan we zonder begeleiding. Als je iets weet met begeleiding weet is het ook de moeite waard dit te sturen, we staan voor alles open dus strand bos heide maakt allemaal niet uit als het maar buiten is en gezellig kan worden.

groetjes Ginnie

Sas_Mon

Re: Paard huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:59

The Mill Ranch in Ede zit bij je in de buurt. Ik ben er nooit geweest maar hoor er goede dingen over.

angelastolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:08

Hoihoi,

The Mill Ranch is een aanrader en het rijden waard. Ritten zijn wel begeleid.
Heb ook altijd leuke ritten gemaakt bij de Kronkel, zowel op het paard (met begeleiding), als met de kar (zelfstandig).
In wassenaar heb je ook nog de Friezen Hendrikse, zij organiseren strandritten.
Evenals manege Tinte, rond Oostvoorne, ook strandritten.
In de Loonse en Drunense duinen heb je Buitenritreserveren, dat zijn begeleide buitenritten op Shires

M1994

Re: Paard huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:45

Bij Leersumse veld in Leersum kan je paarden huren om(zonder begeleiding) op buitenrit te gaan. Ben hier zelf meerdere keren geweest en altijd fijne ritten gehad.