Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Volgens mij kan dat gewoon op iedere grotere paardenkliniek gebeuren en ik denk ook wel dat de grotere klinieken rond den haag een mobiele service hebben. (Raaphorst, Paardenkliniek Honselersdijk) Zou kunnen dat je merrie een tumor op de eierstokken heeft. Dan moet je idd een echo laten maken.
Probeer anders dierenkliniek de Delta in Maasland even. Die komen ook in Den Haag
https://www.dierenkliniekdedelta.nl/mobiele-kliniek/
Moonlight17 schreef:Ik heb een dierenarts uit belgie gehad die osteopaat achtige massage technieken toepast op de eierstokken, baarmoeder en zelfs haar blaas een beetje heeft verplaatst. Heeft me +/-250,- euro gekost om mijn merrie haar hengstigheid te minderen en die ze tot nu toe elke cent waard geweest. Het is al een stuk minder, maar helaas is ze nog wel lichtelijk zelfdestructief voor haar staart in haar hengstigheids periode. Hier probeer ik momenteel homopatisch een oplossing voor te vinden, zodat ik niet aan de regumate/knikker hoef te beginnen.
Daphnee2091 schreef:Moonlight17 schreef:Ik heb een dierenarts uit belgie gehad die osteopaat achtige massage technieken toepast op de eierstokken, baarmoeder en zelfs haar blaas een beetje heeft verplaatst. Heeft me +/-250,- euro gekost om mijn merrie haar hengstigheid te minderen en die ze tot nu toe elke cent waard geweest. Het is al een stuk minder, maar helaas is ze nog wel lichtelijk zelfdestructief voor haar staart in haar hengstigheids periode. Hier probeer ik momenteel homopatisch een oplossing voor te vinden, zodat ik niet aan de regumate/knikker hoef te beginnen.
Dat kan dan wel is dezelfde zijn. Diegene is inderdaad ook dierenarts. Maar omdat ze dan mogelijk alleen voor mij moet komen kan het erg duur uitvallen. Mijn osteopaat komt volgende week weer en dan hoor ik ook hoe of wat qua kosten en of ze naar Nederland komt ivm corona. Maar dacht als er 1 meer in de buurt zit kan dat wel wat uitmaken.
Daphnee2091 schreef:Odetje92 schreef:
Ik kreeg ind de naam door van margo. Zag dat ze daar werkte zal contact met ze opnemen.
Heb jij ervaring met ze?