Mijn smid komt uit Elst daar ben ik al 15 jaar erg blij mee en anders idd de mannen van de kliniek. Jan Zwaan heet hij geloof ik, die heeft zeker met de imprints een groot deel bijgedragen aan het herstel van mijn hb shet.
Hilary
Geplaatst: 09-05-21 20:46
Jan en Gerben doen imprints bij de faculteit in Utrecht, bij Gerben kan dat ook bij hem aan huis (Oene). Mirella Bast komt aan huis voor imprints, weet niet tot hoe ver zij rijdt, maar komt bij ons wel (oostkant Utrechtse Heuvelrug).
Jaap Tuinenga, heeft geen website, maar voldoet aan je vraag. Zullen wel ervaringen te vinden zijn met hem alhier
Saaams
Geplaatst: 11-05-21 10:23
Nielojram schreef:
Jaap Tuinenga, heeft geen website, maar voldoet aan je vraag. Zullen wel ervaringen te vinden zijn met hem alhier
Ik ben ook fan van Jaap! Wij zitten nu sinds kort bij hem. Geen hoefbevangen paard. Maar eentje die naar blote voeten is gegaan en matig op de voeten was gezet door de hoefsmid. Gewoon een typische hier komt weer een ijzer onder hoef. Dankzij Jaap liep ze na bekappen direct als een trein!
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 19-05-21 13:37
Waar komt Jaap vandaan? (zie nu Lunteren) Hebben jullie toevallig nog tips voor regio Gorinchem?
Saaams
Geplaatst: 19-05-21 14:26
SIEMxFUNNY schreef:
Waar komt Jaap vandaan? (zie nu Lunteren) Hebben jullie toevallig nog tips voor regio Gorinchem?
Volgens mij zit hij niet meer in Lunteren. Ik zit in Soest en daar komt hij ook. Gisteren weer geweest.
Jaap Tuinenga kwam bij mij in Utrecht, en nu wonen we in Holten (Twente) en komt hij nog steeds hier. Rijdt verschillende routes vanuit Hoenderloo geloof ik.