De zadelfitservice uit de Lier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

merriebri

De zadelfitservice uit de Lier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-21 14:40

Hallo,

Heeft iemand ervaringen met de zadelfit service uit de Lier?

Mijn zadel past niet meer helemaal goed en wil graag een geschikte zadelpasser laten komen. Het is voor mijn 10 jarige KWPN ruin en ik heb nu een dressuurzadel.

Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom :)

Bedankt!

maidmarry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:22

Sander komt 22 mei bij mij. Heb wel goede verhalen gehoord. Sympathiek aan de telefoon en snel reageren

3heathcliff5

Re: De zadelfitservice uit de Lier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:46

Heeft de zadels voor mijn bijrijdpaardje aangemeten. Is heel geduldig tijdens het pasconsult/controle met het paard aangezien die niet graag mannen in zijn buurt heeft. Paard loopt prettig onder beide zadels en wij zitten er goed in balans op. Is pas tevreden als het allebei klopt.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:04

Sander is een prima man. Geduldig en gaat pas weg als je tevreden bent. Als er wat aan de hand is kun je hem ook altijd bellen en probeerd hij je snel in te plannen. Ik heb hem zelf niet, maar veel pensionklanten van mij wel, dus ik zie hem met regelmaat.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:22

Niet tevreden over Sander! Gevraagd om zadel na te kijken of deze nog goed past, kort gekeken (5 minuten zadel op rug gelegd, wel volle pond gerekend) en zei dat er niks aan mankeert. Nog specifiek gevraagd of het wol niet onderhand vervangen hoefde te worden, was niet nodig volgens hem. Paard bleef toch een paar punten aangeven tijdens rijden en dus tweede zadelmaker laten komen. Eindpunt bij second opinion was dat zadel niet goed lag en flink opgevuld moest worden. Nooit meer Sander hier!

Als alternatief zou ik Van Rijs laten komen. Heel tevreden over zowel Menno als Jan die niet alleen kijken hoe het zadel op de rug ligt, maar ook hoe het zadel ligt onder het rijden.