Stalling gezocht rondom De Goorn/Hoorn (NH)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jumpy4ever

Stalling gezocht rondom De Goorn/Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 10:27

Hi allemaal!

Na mijn stageperiode in Brabant met ik weer opzoek naar een plekje rondom de Goorn in Noord-Holland. Ik zal even kort vertellen over mijzelf en mijn paard:

Zelf ben ik 23 jaar en ben actief in de amateursport. Ik train voor de disciplines dressuur (M1),
springen (B) en cross (B). Hierin rijden mijn paard en ik dan ook regelmatig wedstrijden. Mijn paard is een 20 jarige KWPN merrie die nog vol in het leven staat en zich dan ook niet altijd als een 'oma' gedraagt.

Omdat zij in 2019 een peesblessure heeft gehad zijn de volgende punten voor mij extra belangrijk:
- goede bodem van de bak
- goede bodem van de paddock en/of wei
- geen grote groepsverband
- mogelijkheid tot voeren van eigen krachtvoer

Verder is het belangrijk dat zij minstens enkele uren buiten komt per dag, ongeacht het weer eigenlijk.
Het is verder niet belangrijk of de bak binnen of buiten is voor de rest hebben we geen bijzondere eisen.

Ik ben opzoek naar een plekje wat maximaal 15 min rijden is vanaf De Goorn en heb een budget van €250-300. Prijs is afhankelijk van de faciliteiten die geboden worden.

Hoor graag welke plekjes jullie kennen en wat jullie ervaring ermee is.

Het is vanaf half juli/eind juli dat ik een plekje zoek

CRos95

Re: Stalling gezocht rondom De Goorn/Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 10:53

Ik weet niet of het te ver is, maar wellicht is Manegepensionstal Bij de Vleet wat?

bambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 11:09

Enkele opties waar je eens een kijkje zou kunnen nemen: stal Hertenhof (Noordbeemster), stal Dijkman (wel meer richting Hoorn/Venhuizen dan Goorn), Bon Ami (Noordbeemster), k&l stables (kwadijk) hadden ook weer een box te huur.

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 21:54

Jij zit net even boven mijn regio en daar ken ik de stallen niet echt. Wel is de Noord en Westbeemster bijvoorbeeld ook nog goed te bereiken vanaf de Goorn, dus daar kan je ook kijken naar stallen.

Verder,voor de provincie Noord Holland bestaat een behoorlijk actieve facebookgroep voor de stalling. Heb je die al gevonden? Ik zou daar je vraag ook in zetten en wel duidelijk opnemen dat je nu nog ter oriëntatie een aantal namen graag wil horen, dus plek op dit moment is nog geen vereisten.

Jabari_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 22:31

manege de eenhoorn?

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 22:35

Ik woon in Obdam en heb mijn paard aan huis, maar ben wel redelijk bekend in de buurt.
Zoek je echt een All in stal of ben je bereid om ook dingen zelf te doen ?

Je hebt iin Berkhout ook een stal staan. de trenshoeve is dat.
Je hebt ook stal Liza nog,
V&M stables
Hertenhof
Bon ami
De wilgen in Hensbroek ( is nu een paddock Paradise dacht ik)

Ik adviseer je om een bericht in de FB groep te doen.
Linkje naar de groep:
https://www.facebook.com/groups/4214421 ... ?ref=share

Jumpy4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-21 09:17

Dank jullie wel alvast! Ben eigenlijk al bekend bij de meeste, maar was benieuwd of er nog andere plekken naar voren zouden komen.

De Facebook groep ken ik ook, maar wou ik nog even mee wachten aangezien ik geen haast heb