Goede fotograaf voor merrie en veulen Randstad?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

J_emma

Goede fotograaf voor merrie en veulen Randstad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-21 17:15

De titel zegt het al. Ons veulen is inmiddels alweer twee weken, groeit als een malle en mijn hele telefoon staat vol met flutfoto's en filmpjes van hem.
Nou zou ik ook graag mooie foto's van hem en zijn moeder willen.
Dus ik zoek een fotograaf die hier in de buurt komt (net buiten Gouda), en ook een beetje handigheid heeft in zo'n beweeglijke uk leuk op de foto zetten.
Wie weet er iemand? Ik hoor het graag.
Bedankt alvast!

Kidde

Re: Goede fotograaf voor merrie en veulen Randstad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:45

Ik zou vooral kijken welke stijl je mooi vind. De meeste fotograven komen door het hele land namelijk.

Je hebt natuurlijk de bekende zoals Mihn Dan Vu, Marit Hilarius, Nikki de Kerf en Hypofocus met allemaal een eigen stijl. Ik weet niet wie van deze je bijvoorbeeld aanspreekt? Dan weten we een beetje wat je zoekt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:51

Yessica de Reus. :j

J_emma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-21 17:54

Kidde schreef:
Ik zou vooral kijken welke stijl je mooi vind. De meeste fotograven komen door het hele land namelijk.

Je hebt natuurlijk de bekende zoals Mihn Dan Vu, Marit Hilarius, Nikki de Kerf en Hypofocus met allemaal een eigen stijl. Ik weet niet wie van deze je bijvoorbeeld aanspreekt? Dan weten we een beetje wat je zoekt

Goeie! Ik ga er eens rustig naar kijken.
Wil in elk geval graag mooie scherpe foto's die niet te hysterisch bewerkt zijn, en qua compositie kloppen. Geen missende voetjes of net een lelijk hek op de achtergrond enz. ;-)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:55

J_emma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-21 18:48

Bellatrix schreef:
Oh, dat kan ik ook wel! _O-
Serieus, ik kan ook wel maar ik kan geen photoshop truucjes zoals de namen hierboven...dus bij mij krijg je gewoon hoe het is. :')

https://marliestrapfotografie.weebly.com/

Dat spreekt me zeker voor dit doel serieus meer aan. Ik wil graag mooie foto's die goed uit te vergroten zijn, maar waarvan ik wél denk: ja, dit zijn mijn paarden in mijn wei.
Ik heb even naar de sites van genoemde fotografen gekeken en wat Minh Dan Vu en Nikki de Kerf doen vind ik prachtig, maar dat voelt niet als mijn zootje ongeregeld aan huis :)

Maar ook pb's gehad en er komt een bokker foto's maken die haar portfolio wil uitbreiden. Dus dat doen we komende week eerst en dan kan ik altijd nog een fotoshoot er bovenop plannen :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 18:52

Natuurlijk, begrijp ik volkomen. :)