Zand leverancier Groningen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esthrrr
Berichten: 5
Geregistreerd: 28-02-21

Zand leverancier Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-21 17:01

De titel verklapt het al, ik ben voor onze rijbak op zoek naar een goede zand leverancier in Groningen of Drenthe (of Friesland, mag ook nog). Het liefst iemand die een beetje verstand heeft van rijbakken en het daarbij behorende zand, wel zo handig.
Kan iemand mij helpen? Ik heb via Google al wat gevonden en heb al offerte aanvragen lopen, maar wie weet hebben jullie nog meer tips die ik nog niet ben tegengekomen.

Puera

Berichten: 8089
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 17:22

Hier goede ervaringen met leemhoudend zand van Poelman uit Opende. Wij zochten een wat steviger bovenlaag vanwege mennen. Zeer tevreden over. Onze bak is vrijwel altijd begaanbaar.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70532
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 19:46

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Esthrrr
Berichten: 5
Geregistreerd: 28-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-21 08:09

Puera schreef:
Hier goede ervaringen met leemhoudend zand van Poelman uit Opende. Wij zochten een wat steviger bovenlaag vanwege mennen. Zeer tevreden over. Onze bak is vrijwel altijd begaanbaar.


Thanks! Heb ze meteen een mail gestuurd *\o/*

Marrit89

Berichten: 506
Geregistreerd: 16-02-06
Woonplaats: *****

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 09:00

Wij hebben ons zand bij van der Wiel Drachten vandaan. Super bedrijf en ze hebben iemand op kantoor zitten die veelal zand voor paardenbakken verzorgt en dus ook weet welk zand en korrelgrootte je moet hebben.

Esthrrr
Berichten: 5
Geregistreerd: 28-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-21 11:07

Marrit89 schreef:
Wij hebben ons zand bij van der Wiel Drachten vandaan. Super bedrijf en ze hebben iemand op kantoor zitten die veelal zand voor paardenbakken verzorgt en dus ook weet welk zand en korrelgrootte je moet hebben.


Top! Heb ze gemaild. Thanks