Fijne instructeur omg. Denekamp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kyno

Fijne instructeur omg. Denekamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-21 17:00

Ik ben benieuwd van wie de bokkers in omgeving Denekamp/Oldenzaal les hebben?

Ik had/heb les van Evelien Vogelzang, en ik vind haar ontzettend fijn! Helaas is ze verhuisd en passen wij niet altijd in haar routes waardoor de lessen voor mij niet regelmatig genoeg plaatsvinden.

Ik ben me nu voorzichtig aan het oriënteren naar iemand die op z’n minst iedere maand kan, maar ben vrij kritisch als ik eerlijk ben... :) ben echt op zoek naar een rustig iemand met veel oog voor het paard.

Het moet dus wel iemand zijn met een horsemanship insteek (goed het paard kunnen lezen en hier op een respectvolle, vriendelijke manier op in spelen), bijv een Parelli instructeur (die hier volgens mij niet zijn, maar even als voorbeeld).
Iemand die goed is in de begeleiding van angst is ook erg welkom. Ik heb namelijk 2 paarden en met eentje ben ik zonder de juiste begeleiding al snel wat nerveus (bij een kalme instructeur die mij niet over onze grenzen dwingt geen probleem) wat zij dan heel erg overneemt waardoor we elkaar negatief versterken. Ik zou graag begeleiding willen om het vertrouwen in elkaar verder te ontwikkelen.

Ben benieuwd of jullie fijne mensen weten! :)

kaatje77

Re: Fijne instructeur omg. Denekamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 17:24

Neem eens contact op met Nancy van http://equinize.com/

Zij wooont in Weerselo, wellicht kan zij iets voor je betekenen.

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-21 17:35

Super, dankjewel voor de tip!!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 17:42

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-21 18:27

Nee die kende ik nog niet, dankjewel!

XXTien1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:00

Jolanthe Schretlen is erg goed met mensen en paarden en het vertrouwen. Ze heeft wel een internetsite.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:03

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:04

kaatje77 schreef:
Neem eens contact op met Nancy van http://equinize.com/

Zij wooont in Weerselo, wellicht kan zij iets voor je betekenen.

Die wilde ik ook al aanbevelen! Zeker de moeite waard om daar eens contact mee op te nemen. Voor tel nr mag je pb sturen dan vraag ik haar wel even of ik hem door mag geven...

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 10:22

Mooi dat er al wat goede suggesties zijn gegeven.

Ben je op zoek naar rijles of ook grondwerk?
Bij dat laatste zou ik je kunnen helpen. Ik werk met clickertraining en heb een maandelijkse lesroute in jouw regio. Wat fijn is aan deze methode, is dat wat jij noemt, niet over grenzen gaan, daarbij centraal staat. Bij het werken met angst is altijd mijn uitgangspunt vanuit een plek te werken waar zowel paard als ruiter volledig op hun gemak kunnen zijn. Eerst vertrouwen ontwikkelen en een goede communicatie en vervolgens stap voor stap richting de uitdagingen werken.

Als dit aanspreekt, stuur gerust een pb'tje. Je kunt ook op mijn website www.effectief-trainen.nl kijken.

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-21 11:14

Bedankt voor alle tips! Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met Saskia Gerritsen (nav een PM die ik mocht ontvangen). Zij zit heel dicht bij mij in de buurt zag ik en haar manier spreekt me erg aan. Ik wacht even op haar reactie. :)