Stalling gezocht omgeving Haarlem, Santpoort, Overveen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Luniaantje

Stalling gezocht omgeving Haarlem, Santpoort, Overveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 12:41

Hey hoi!
We zijn langzaam aan het kijken voor een eigen paardje. En wat daarbij natuurlijk heel belangrijk is is de stalling van het paard!
Ik ben al veel stallen afgegaan bij mij in de buurt. Maar voldoet dat toch niet allemaal aan mijn wensen.
Weten jullie nog leuke pensionstallen, paard aan huis of weiland. Waar ze een plekje voor ons zullen hebben? Omgeving: Haarlem, Velserbroek, Santpoort, Driehuis, Overveen, Zandvoort.
Wensen: Aan bos/duin, buitenbak, stallen en weide gang

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Stalling gezocht omgeving Haarlem, Santpoort, Overveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:43

Wat is je budget?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:44

Wat zijn je verdere wensen?

Luniaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 12:47

Cayenne schreef:
Wat is je budget?

We zijn opzoek naar een simpele doe-het-zelf stal. En hopen dan kunnen uit te komen met het budget 250 euro

Luniaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 12:54

_Nelleke_ schreef:
Wat zijn je verdere wensen?

Een simpele doe-het-zelf stal, desnoods een weiland met inloop stallen en een rijbak. Of een kleinschalige stal zouden we ook zeker leuk vinden. Ons budget is 250 euro, buitenrijmogelijkheden is wel een must. Het paard zal een ruin zijn vanaf 1,65 m (kan bij sommige stallen ook belangrijk zijn). Het is wel belangrijk dat er gevoerd kan worden en binnen/buiten kan worden gezet. Voor de rest klusjes en mesten is natuurlijk geen probleem

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 13:56

Lijkt me voor dat budget in die regio best moeilijk worden. Je zou op marktplaats in de gaten kunnen houden.

Luniaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 17:16

_Nelleke_ schreef:
Lijkt me voor dat budget in die regio best moeilijk worden. Je zou op marktplaats in de gaten kunnen houden.

Jaa, klopt! Dat is het ook. We zoeken echt gewoon iets simpels. We stoppen liever meer geld in het paard dan de stalling. Uit ervaring weet ik ook dat mensen die paarden aan huis hebben ook in die prijs klasse zitten, ook landjes met schuilstallen en een bak. Marktplaats is een goede plek die ik ook inderdaad in de gaten hou. Hoop hier vooral mensen te vinden die die kleine stalletjes of landjes kennen via via bijvoorbeeld

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 18:36

VSW -> ED

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:04

Kan je verder niet helpen .
Maar waar ik wel even op in wil haken wij stoppen liever geld in het paard als in de stalling.
Wat je hierin denk ik vergeet je paard woont hier 24/7 dus voor het juiste plekje zou je juist iets over moet hebben . Dat is zo belangrijk juiste voerbeleid etc

Luniaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 19:19

genja schreef:
Kan je verder niet helpen .
Maar waar ik wel even op in wil haken wij stoppen liever geld in het paard als in de stalling.
Wat je hierin denk ik vergeet je paard woont hier 24/7 dus voor het juiste plekje zou je juist iets over moet hebben . Dat is zo belangrijk juiste voerbeleid etc

Ja natuurlijk. Zolang het paard goed wordt behandeld, goede omgeving, zoveel mogelijk buiten staat etc. Is dat voldoende voor een welzijn van het paard bij een stalling. En ga er ook vanuit dat de kleine landjes dat kunnen bieden

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:40

Stallen zat in deze omgeving! Is Spaarndam ook iets? Dan ken ik er een stal : stal Zandvliet en er zijn ook genoeg stallen in de omgeving van stal Zandvliet!

Alleen, ik weet niet hoe het nu is op stal Zandvliet! Ik sta er niet meer sinds mijn paard is ingeslapen.

Alweer 6 jaar geleden!