Met spoed hooi of midibalen gezocht (regio Emmen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tamara45
Berichten: 233
Geregistreerd: 05-01-08

Met spoed hooi of midibalen gezocht (regio Emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-21 22:04

Ik zoek met spoed, uiterlijk dit weekend, kleine pakjes hooi of midibalen. Helaas heeft mijn eigen leverancier niets meer. Het liefste aan huis bezorgd. Weet iemand waar je nog hooi kunt krijgen in de buurt van Emmen?

belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Met spoed hooi of midibalen gezocht (regio Emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 22:14

Op marktplaats stond er laatst nog genoeg.
Ik heb nog 1 pakje liggen mocht je heel omhoog zitten. Ik zit net onder Emmen.

tamara45
Berichten: 233
Geregistreerd: 05-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 10:12

Helaas staat er op marktplaats nu niet veel meer. Lief aanbod maar met 1 pakje ben ik niet geholpen.

Elbriich
Berichten: 21
Geregistreerd: 19-09-12

Re: Met spoed hooi of midibalen gezocht (regio Emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 10:18

Hi! Het is niet helemaal in de buurt van Emmen. Maar ik woon vlakbij meppel en mijn werkgever heeft volgensmij nog natuurhooi te koop. Ik kan het even voor je navragen als je eventueel wat verder wil reizen.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Met spoed hooi of midibalen gezocht (regio Emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 10:24

Mijn hooiboer zit in Nieuw Buinen, die heeft zover ik weet nog zitten. Ik weet alleen niet of die ook tot aan Emmen bezorgd (en of hij tijd heeft om het voor het weekeinde te brengen). Kan je evt via PB zijn nummer sturen mocht je niks kunnen vinden. Hij heeft midibalen voordroog. En het is echt goed droog de pakken ingegaan.

tamara45
Berichten: 233
Geregistreerd: 05-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 12:58

Elbriich schreef:
Hi! Het is niet helemaal in de buurt van Emmen. Maar ik woon vlakbij meppel en mijn werkgever heeft volgensmij nog natuurhooi te koop. Ik kan het even voor je navragen als je eventueel wat verder wil reizen.


Bedankt maar Meppel vind ik idd wat te ver. (niet echt geschikt vervoer). Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!

tamara45
Berichten: 233
Geregistreerd: 05-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 12:58

rina schreef:
Mijn hooiboer zit in Nieuw Buinen, die heeft zover ik weet nog zitten. Ik weet alleen niet of die ook tot aan Emmen bezorgd (en of hij tijd heeft om het voor het weekeinde te brengen). Kan je evt via PB zijn nummer sturen mocht je niks kunnen vinden. Hij heeft midibalen voordroog. En het is echt goed droog de pakken ingegaan.


Bedankt voor je reactie. Ik heb je PB gestuurd!