I.v.m. een vervelende peesblessure overweeg ik mijn paard een langere periode op weiderust te zetten. Dat staat nog lang niet 100% vast maar ik wou me alvast orienteren wat de mogelijkheden zijn. Er zijn namelijk onwijs veel stallen online te vinden die weidegang voor geblesseerde paarden aanbieden en ik zie door de bomen het bos niet meer

Het gaat om een warmbloed merrie, zij heeft vaker 24/7 in de kudde gestaan en is daar heel makkelijk in, echt onwijs sociaal naar andere merries toe. Met ruinen wil het weleens toch geen klik zijn, maar meestal gaat het redelijk. Op het moment is ze pijnvrij, behoeft verder geen bijzonder beslag oid.
Mijn verwachtingen:
- 24/7 weidegang, merrie is heel onrustig op stal dus bij voorkeur ook in het najaar 24/7 buiten
- voldoende toezicht en goede communicatie
- bij voorkeur max. 1-1,5h reistijd vanuit ZH, ik woon in de buurt van Den Haag en wil mijn paard alsnog met enige regelmaat kunnen bezoeken
- prijs is een vraagteken, ik heb geen idee hoeveel normaal is? Ik neem aan dat er minder gevraagd wordt dan bij gewone pensionstalling, ik zou zeggen max. €250 p/m (?)