Een paar jaar geleden heb ik bij Zorgboerderij Kardinge geïnformeerd naar stallingsmogelijkheden omdat ik aan het kijken was naar een paard. Helaas moest door omstandigheden de paardendroom even opgeschoven worden. Nu ziet het er naar uit dat ik dit jaar toch die droom kan verwezenlijken, dus ik dacht direct weer aan ZK. Maar zodra ik naar ze zocht op google was de eerste hit dat de zorgboerderij eind 2019 gestopt is. Maar ik woon er in de buurt en heb al die jaren erlangs gefietst en heb altijd activiteit gezien daar.
Ik heb even gezocht op funda en daar staat (als ik het goed heb begrepen ) dat de boerderij net een maand geleden is verkocht.
Weet iemand toevallig wat er mee is gebeurd/gaat gebeuren?
Ik weet dat er een aantal mensen daar hun paarden in pension hadden staan. Zijn die er ook uit gezet of is dat doorgegaan?
Ik hoop heel erg dat de pensionstalling nog bestaat. Het was destijds een geweldige plek en hoewel ik er toen geen paard kon neerzetten heb ik al die jaren die plek in gedachten gehouden als DE stalling voor mijn toekomstige paard.