Ik ben al dringend aan het zoeken, maar het leek mij verstandig om hier ook even ervaringen op te zoeken.

Ik ben op zoek naar een stal waar ik met een vriendinnetje een privé rit op het strand kan maken (met een begeleider erbij dan

Nu komt het lastige van deze zoektocht...
Ikzelf rij vanaf mijn 5de fanatiek, eigen paard gehad etc. Veel buitenritten gemaakt strand/duin/Bos, dus weet hoe het allemaal werkt. Met andere woorden: gevorderd.
Mijn vriendinnetje heeft jaaaaaaren geleden paardgereden, en 2 jaar geleden voor het laatst op een paard gezeten. Echt iemand die absoluut niet kan paardrijden is ze niet, maar zij valt zeker in de beginners categorie. Kan haar paard nu bij wijze van niet zelf opzadelen. Ikzelf ben erg lang, dus een paard is wel een vereiste.
Ik zou wel gewoon graag stap/draf/galop willen doen op de rit, en zijzelf wellicht ook (als stap/draf goed bij haar gaat), maar ik merk dat het best lastig is om hier een stal voor te zoeken.
Lang verhaal kort... wie heeft de gouden tip om voor ons een leuke stal te vinden voor een super leuke rit?

Hoor het super graag

Liefs van ons