Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een goed adres waar ik terecht kan voor een goede haflinger. Websites zoals marktplaats heb ik niets aan. Uiteraard kan ik Google gebruiken maar ik krijg liever tips van mensen die goede persoonlijke ervaring hebben met bepaalde adressen.
Wat zoek je? Jong, oud, beleerd, groen? Met papieren, goede afstammeling? Melkerij vlakbij mij heeft doorlopend leuke haflingers te koop. Veelal jong spul maar af en toe ook bereden merries of ruinen die niet goed genoeg waren om door te gaan naar de hengstenkeuring. Paardenmelkerij Sand in Harbrinkhoek. Mijn merrie daar ook gekocht. 6 jaar, bereden en betuigd.
Dankjewel allemaal voor de reacties hier kan ik wat mee
Ik heb nog geen specifiek zoekplaatje, maar het uiteindelijke doel is een recreatiepaard waar zowel ik als mijn dochter op kunnen rijden.
Op de korte termijn zoek ik ook een weidemaatje voor mijn huidige rijpaard. Het mooiste zou zijn als die dus ook kan dienen als opvolger + geschikt zal zijn als "familie" paard.
Stal van Steenbergen daar heb ik mijn knappe haflinger ook weg. Super aardige en vriendelijke mensen en super goed voor hun paarden! Of ze wat hebben staan weet ik zo niet op dit moment.
Zoals al meer genoemd, inderdaad Hans van den Berg uit Arcen. Eerlijk adres. Mooie haflingers. Hij heeft er zelf en haalt er ook regelmatig op in Oostenrijk.