Ik heb op 18 januari een bestelling geplaatst en betaald bij Frontriemenshop. Ik heb een gepersonaliseerde softshelljas besteld die ik kan gebruiken als ik aan het fotograferen ben. Nu heb ik de jas nog steeds niet binnen

Op 18 januari een bestelling gedaan en betaald.
Op 19 januari logo en wensen doorgegeven.
Op 1 februari een e-mail gestuurd wanneer ik het jasje binnenkrijg. Geen antwoord gehad.
Op 4 februari een facebook messenger bericht gestuurd of er al een update is over mijn bestelling. Op diezelfde dag krijg ik een berichtje terug dat ze gaat vragen of er naar mijn e-mail gekeken kan worden. Hier helaas niks meer van gehoord.
Op 9 februari opnieuw een FB messenger gestuurd dat ik mij zorgen maak om mijn bestelling en geef ik aan dat ik mij afvraag of ik mijn bestelling uberhaupt nog binnenkrijg.
We zijn nu weer een week verder en helaas heb ik nog steeds niks van Frontriemenshop gehoord. Er is geen concrete datum afgesproken dat ik het jasje binnenkrijg. Dit staat ook niet op de factuur. Is het normaal dat het zo lang duurt voordat je een jasje binnen krijgt? Ik merk ook dat ik het erg vervelend vind om er elke keer achteraan te moeten zitten en niks te horen krijg. Toen ik wilde bestellen had ik in een dag antwoord...
Hebben meer mensen hier wel eens besteld? Hoelang duurde het voordat je product geleverd werd?