Frontriemenshop levert bestelling niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Frontriemenshop levert bestelling niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 21:24

Hi!

Ik heb op 18 januari een bestelling geplaatst en betaald bij Frontriemenshop. Ik heb een gepersonaliseerde softshelljas besteld die ik kan gebruiken als ik aan het fotograferen ben. Nu heb ik de jas nog steeds niet binnen -O- Het contact tijdens het bestellen was erg fijn en snel. Ik heb mijn logo doorgestuurd en mijn wensen doorgegeven. Hier werd meestal dezelfde dag nog gereageerd. Hier een kleine tijdlijn van het bestelproces.

Op 18 januari een bestelling gedaan en betaald.

Op 19 januari logo en wensen doorgegeven.

Op 1 februari een e-mail gestuurd wanneer ik het jasje binnenkrijg. Geen antwoord gehad.

Op 4 februari een facebook messenger bericht gestuurd of er al een update is over mijn bestelling. Op diezelfde dag krijg ik een berichtje terug dat ze gaat vragen of er naar mijn e-mail gekeken kan worden. Hier helaas niks meer van gehoord.

Op 9 februari opnieuw een FB messenger gestuurd dat ik mij zorgen maak om mijn bestelling en geef ik aan dat ik mij afvraag of ik mijn bestelling uberhaupt nog binnenkrijg
.

We zijn nu weer een week verder en helaas heb ik nog steeds niks van Frontriemenshop gehoord. Er is geen concrete datum afgesproken dat ik het jasje binnenkrijg. Dit staat ook niet op de factuur. Is het normaal dat het zo lang duurt voordat je een jasje binnen krijgt? Ik merk ook dat ik het erg vervelend vind om er elke keer achteraan te moeten zitten en niks te horen krijg. Toen ik wilde bestellen had ik in een dag antwoord...

Hebben meer mensen hier wel eens besteld? Hoelang duurde het voordat je product geleverd werd?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:27

Bel gewoon even, dat gaat vaak sneller. 06-54263238.

Maureen95

Re: Frontriemenshop levert bestelling niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 21:28

Oeh handig! Die had ik nog niet gevonden. Ik ga morgen gelijk even bellen. Dankjewel!

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:29

Ik heb goede ervaringen met Frontriemenshop. Ken haar ook persoonlijk. Gewoon even bellen dan word het netjes opgelost!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:29

Dit staat in een bericht van 18 januari op facebook; Na deze week ga ik even tijdelijk met zwangerschapsverlof dus zullen de bestellingen hierna een langere levertijd hebben.
Bestellingen die deze week worden geplaatst worden ook deze week nog verzonden.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:32

Ik lees dat je morgen al gaat bellen maar wou ook nog even mijn ervaring delen.
Hier een keer problemen gehad met een bestelling daar. Is langere tijd blijven liggen, ook bij mij.
Werd later alsnog heel netjes opgelost! :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 21:35

Fijn dat jullie goede ervaringen hebben. Dat geeft mij ook een wat beter gevoel.
@suffie dat bericht heb ik helaas niet gezien.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 11:39

Mijn bestelling was ook niet helemaal goed gegaan, maar is gister alsnog verzonden.
Op zich fijn bedrijf, al gaat het met levering wel eens meer niet helemaal goed maar wordt dan wel alsnog goed opgelost.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-21 12:04

Ik heb net met ze gebeld. Volgens mij had ik de eigenaresse aan de lijn. Ze vond het ook erg raar dat mijn bestelling niet goed is doorgekomen. Hij is ook nog niet verzonden. Mijn e-mail was blijkbaar in de spambox beland. Ze gaf inderdaad aan de ze met verlof is en gaat direct contact opnemen met haar collega om te vragen hoe het zit met de bestelling. Als het goed is, wordt ik vandaag nog teruggebeld om een update over mijn bestelling te geven. :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-21 16:14

Ik krijg zojuist een e-mail dat mijn bestelling morgen geleverd wordt. Fijn :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 16:32

Waar een belletje al niet goed voor is.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-21 14:56

Ik heb de jas binnen. Ik ben er erg tevreden mee :)
Afbeelding

HeyLia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 03:52

Ik heb ook recent een bestelling geplaatst bij frontriemenshop.
Ik wilde 2 strass kettingen. Na een paar dagen gebeld waar het bleef bleek het niet op voorraad maar over 2 a 4 dagen werd het verwacht of ik wilde wachten. Ik heb aangegeven wel te willen wachten. Daarop weer 5 dagen gewacht nu maar gemaild waar het bleef antwoord ze waren plots op vakantie en over 2 dagen terug.
Sjucht ok... Dus na die 2 dagen maar weer gebeld. Heel netjes te woord gestaan ze zou het uitzoeken en meteen opsturen. Weer wachten maar 4 dagen later nog niks ontvangen weer gebeld ze zou terug bellen. Niet gedaan nog een keer gebeld een dag later. Afgesproken dat als het het dinsdag niet was het nog een x opgestuurd werd. Ze hadden het zonder track en trace gestuurd. Dus woensdag weer contact gehad dat ik niet wat ontvangen heb. Ze beloofde nog een x op te sturen en na 3 dagen had ik eindelijk te bestelling.
Ik ben elke x super netjes te woord gestaan maar moest wel overal zelf achter aan. Dus erg te vreden over de service ben ik niet ze hadden best kunnen mailen dat het niet opvoorraad was en terug bellen hebben ze ook niet gedaan.