Ik ben aan het rond kijken of er in Friesland ook mogelijkheden bestaan om prive lessen (dressuur) te krijgen zonder eigen paard. Maneges zoek ik niet
Kookaburra
Geplaatst: 15-02-21 06:56
Je zoekt geen manege ivm de paarden of ivm de instructie? Want dat eerste is dan inderdaad erg lastig, dat tweede is waarschijnlijk geen probleem.
Marus
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-21 08:17
Kookaburra schreef:
Je zoekt geen manege ivm de paarden of ivm de instructie? Want dat eerste is dan inderdaad erg lastig, dat tweede is waarschijnlijk geen probleem.
Misschien lastig maar wellicht niet onmogelijk Gevoelsmatig Kwaliteit van lesgeven en weer vertrouwen op kunnen bouwen vind ik belangrijk. Met paarden die mentaal en fysiek gezond zijn Hele goede ervaring met een manege zijn ook welkom.
Snorlex
Geplaatst: 15-02-21 08:35
Rosanne Klaver geeft les en heeft 2 geschoolde (Z1) pony’s staan. Een D-maat en een E-maat. De E pony is een wat zwaarder type dus ook geschikt voor de langere volwassene.
Marus
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-21 09:07
Snorlex schreef:
Rosanne Klaver geeft les en heeft 2 geschoolde (Z1) pony’s staan. Een D-maat en een E-maat. De E pony is een wat zwaarder type dus ook geschikt voor de langere volwassene.
Er is ook een speciale website / Facebook groep waar instructeurs zich kunnen aanmelden en waar je een zoekopdracht kunt plaatsen. Kan alleen even niet op de naam komen.
Ik weet niet in welke regio je woont, maar wellicht is Manege Emmelerbos in Emmeloord ook een optie? Heb ik goede ervaringen mee. www.manege-emmelerbos.nl