Na een lange zoektocht en omdat bijna alle stallen vol zitten probeer ik het toch nog op deze manier. Wie weet komt er toch nog iets naar voren!
Wat ik zoek voor mijn paard:
- Een plekje met ruime boxen waar de paarden dagelijks (even) op de paddock komen. - Weidegang in de zomer - Onbeperkt beschikking tot ruwvoer - Een bak die altijd te rijden is ivm wedstrijdambities
Wie heeft/weet een gouden plekje? Het liefst binnen 20 km van Buitenpost.
Ik zit ook in Noordoost Friesland en het is erg lastig. Ik heb een hele tijd op een kleine pensionstal gestaan in Damwoude, een heerlijke plek maar ik denk dat zij vol zitten. Toen heb ik een tijd op Manege Grut yn 't Lyts gestaan in de Triemen. Een prachtige accommodatie maar helaas staan de paarden naar mijn idee daar te lang binnen. Hier is volgens mij wel plek.
Nu sta ik bij Pensionstal Ludema met binnenbak, buitenbak, longeercirkel en paddocks. Staan elke dag buiten in de paddocks en in de zomer 24/7 buiten met gigantisch veel weiland. Ben hier heel tevreden. Er is nu geen plek maar kan wel zijn dat er in de toekomst weer plek is.
pietaaa
Geplaatst: 24-05-21 11:24
Ik ben intussen ook een beetje opzoek naar een plekje in de omgeving B.roeksterwoude waar stond jij Ketly?