Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FrNo schreef:Ik had vanmiddag hetzelfde probleem en heb een mail gestuurd naar de KNHS
Hopelijk komen ze ons tegemoet.
(maar ik ben er bang voor)
Als je vandaag nog een mail stuurt, is het aannemelijk dat het vandaag niet lukt. Ik heb trouwens een printscreen meegestuurd waarop te zien is dan mijn nummer niet geldig is.
martinev schreef:Volgens mij moest je voor een bepaalde datum, ik dacht 31 december ofzo, je account maken en activeren en de masterclass 'kopen' met je relatienummer. Je kon hem dan tot en met vandaag kijken.
FrNo schreef:Ik had vanmiddag hetzelfde probleem en heb een mail gestuurd naar de KNHS
Als je vandaag nog een mail stuurt, is het aannemelijk dat het vandaag niet lukt. Ik heb trouwens een printscreen meegestuurd waarop te zien is dan mijn nummer niet geldig is.
Sjong schreef:FrNo schreef:Ik had vanmiddag hetzelfde probleem en heb een mail gestuurd naar de KNHS
Mocht jij reactie op je mail krijgen, wil je dat dan laten weten? Doe ik dat ook.
FriesWytske schreef:Ik vond het ook geen 150 euro waard. Heb afgelopen maand die van imke aangeschaft na het zien van een gratis aflevering. En die is zijn geld dubbel en dwars waard
Parisse schreef:FriesWytske schreef:Ik vond het ook geen 150 euro waard. Heb afgelopen maand die van imke aangeschaft na het zien van een gratis aflevering. En die is zijn geld dubbel en dwars waard
Die zijn nog 50 euro toch? Zijn ze wel inhoudelijker dan de andere twee?
Heb ooit een serie van Laurens van Lieren aangeschaft (via de hoefslag geloof ik) die was inhoudelijk wel echt fijn! Keurige opbouw en heel duidelijk uitleg van oefeningen, en ook hoe oefeningen vaak fout gaan...