Gratis masterclass van knhs

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjong

Gratis masterclass van knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 20:12

Op de allerlaatste dag dat ik de gratis masterclass kan kijken van horseriding academy die aangeboden wordt voor startpashouders van de knhs, er toch maar tijd voor vrijgemaakt. Ik krijg het alleen niet voor elkaar. Ik volg precies de stappen maar hij kent mijn relatienummer niet en ik moet 49.95 betalen. Heeft iemand enig idee wat ik fout doe? Of kan iemand die deze training ook heeft gevolgd aangeven hoe hij/ zij dat heeft gedaan?

_Anneruth

Re: Gratis masterclass van knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:14

Ik zou even bellen met de KNHS. Het lukte mij ook niet en uiteindelijk heeft iemand van de KNHS hem vrijgegeven.

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 20:15

Het is vandaag de laatste dag, en ik verwacht niet dat ik op zondag nog iemand kan bereiken. Zou dat morgen nog nut hebben?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:21

Ik had vanmiddag hetzelfde probleem en heb een mail gestuurd naar de KNHS
Hopelijk komen ze ons tegemoet.
(maar ik ben er bang voor)

Als je vandaag nog een mail stuurt, is het aannemelijk dat het vandaag niet lukt. Ik heb trouwens een printscreen meegestuurd waarop te zien is dan mijn nummer niet geldig is.

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 20:41

FrNo schreef:

Als je vandaag nog een mail stuurt, is het aannemelijk dat het vandaag niet lukt. Ik heb trouwens een printscreen meegestuurd waarop te zien is dan mijn nummer niet geldig is.

Ah goed plan ik heb meteen een mail gestuurd, zal inderdaad ook nog ff ptintscreen maken

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:42

Volgens mij moest je voor een bepaalde datum, ik dacht 31 december ofzo, je account maken en activeren en de masterclass 'kopen' met je relatienummer. Je kon hem dan tot en met vandaag kijken.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:46

martinev schreef:
Volgens mij moest je voor een bepaalde datum, ik dacht 31 december ofzo, je account maken en activeren en de masterclass 'kopen' met je relatienummer. Je kon hem dan tot en met vandaag kijken.

Dat kan ik nergens terug vinden.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:47

martinev schreef:

In de mail en in het nieuwsbericht op knhs.nl staat daar niks over..

'Alle startpashouders met een geldige jaarstartpas of jaarlicentie ontvangen in de laatste week van november per mail een bericht met een persoonlijke code waarmee je van 1 december 2020 t/m 31 januari 2021 gebruik kunt maken van dit mooie aanbod.'

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:55

Hm, ik kan het ook niet meer terugvinden inderdaad. Ik weet ook niet meer waar ik het vandaan had, zal het wel gedroomd hebben dan haha!

Siami

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:34

Ik had dit ook en mij werd geadviseerd via de mail van de KNHS op de naam van Alex te klikken. Als het goed is wordt je dan doorgelinkt en via die weg lukte het mij wel. Misschien voor jou ook het proberen waard.

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 21:58

Siami schreef:
Ik had dit ook en mij werd geadviseerd via de mail van de KNHS op de naam van Alex te klikken. Als het goed is wordt je dan doorgelinkt en via die weg lukte het mij wel. Misschien voor jou ook het proberen waard.

Nee helaas. Echt jammer dat het niet zo goed werkt.

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 13:39

FrNo schreef:

Mocht jij reactie op je mail krijgen, wil je dat dan laten weten? Doe ik dat ook.

Parisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 13:59

Ik ben wel reuze benieuwd wat jullie van de masterclass vonden! Normaal bijna €150 euro, had persoonlijk meer inhoud verwacht...

xMadelene9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 14:17

Ik vond het leuk, omdat het gratis was, maar € 150 vond ik het echt niet waard! Voor dat geld verwacht ik wel meer inhoud. Ach we hebben ons weer even vermaakt

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 14:28

Sjong schreef:
FrNo schreef:

Mocht jij reactie op je mail krijgen, wil je dat dan laten weten? Doe ik dat ook.

Zal ik doen

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:33

Ik ben blij dat het gratis was, het was de 150 (en de aanbiedings 50) naar mijn idee niet waard. Leuk vermaak, weinig echt informatief en inhoudelijk.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:54

Knhs heeft mijn acount gereset en de masterclass toegevoegd. Dus als het goed is, kan ik kijken.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:11

Ik vond het ook geen 150 euro waard. Heb afgelopen maand die van imke aangeschaft na het zien van een gratis aflevering. En die is zijn geld dubbel en dwars waard

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:13

Ania schreef:
Ik ben blij dat het gratis was, het was de 150 (en de aanbiedings 50) naar mijn idee niet waard. Leuk vermaak, weinig echt informatief en inhoudelijk.

Precies dit is wat ik vond van de masterclass van Rob Ehrens. Het keek lekker weg, maar ik had er het geld niet voor over gehad.

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 19:19

FrNo schreef:
Knhs heeft mijn acount gereset en de masterclass toegevoegd. Dus als het goed is, kan ik kijken.

Fijn! Ik heb nog geen reactie gehad.

Parisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:22

FriesWytske schreef:
Ik vond het ook geen 150 euro waard. Heb afgelopen maand die van imke aangeschaft na het zien van een gratis aflevering. En die is zijn geld dubbel en dwars waard

Die zijn nog 50 euro toch? Zijn ze wel inhoudelijker dan de andere twee?
Heb ooit een serie van Laurens van Lieren aangeschaft (via de hoefslag geloof ik) die was inhoudelijk wel echt fijn! Keurige opbouw en heel duidelijk uitleg van oefeningen, en ook hoe oefeningen vaak fout gaan...

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:46

Parisse schreef:
FriesWytske schreef:

Die zijn nog 50 euro toch? Zijn ze wel inhoudelijker dan de andere twee?
Heb ooit een serie van Laurens van Lieren aangeschaft (via de hoefslag geloof ik) die was inhoudelijk wel echt fijn! Keurige opbouw en heel duidelijk uitleg van oefeningen, en ook hoe oefeningen vaak fout gaan...

Die van Imke is inderdaad inhoudelijker. Je hoort haar moeder ook heel veel commentaar geven. Ze beginnen echt met de jonge paarden en gaan zo langzaam hoger qua niveau. Ik vind hem heel informatief en heel duidelijk gemaakt. Ik heb er al heel veel tips uit gehaald.