Zoektocht pensionstal Delft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kirin

Zoektocht pensionstal Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-21 14:32

Hallo,

Ik ben sinds kort verhuisd naar Delft. Daardoor ben ik opzoek naar een fijne nieuwe stal voor mijn paard. Het is een Arabische Volbloed ruin van ongeveer 1,55 groot.
Het daadwerkelijk verhuizen is waarschijnlijk pas nodig rond de zomer, ongeveer Juni en/of Juli nodig.

Ik ben nog wat oriënterend en zoekend hier in het gebied voor pensionstallen voor mijn paard. Dus vandaar dat ik al vroeg met mijn zoektocht begin.

Waar ik naar opzoek ben:
- All-inclusive (Alsin dat er zelf gemest wordt, door werk ben ik hierdoor niet meer in staat dit zelf te doen.)
- Voldoende ruwvoer
- Goede rijbak
- Fijne sfeer en gezelligheid.
- Met het liefst nog mogelijkheid tot weidegang en/of paddock.

Wat zit er in de prijs inbegrepen, en wat zijn kosten voor eigenaar zelf?

Kom maar op met de ervaringen tips en advies :)

Dankjewel!

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 14:41

Stal Langelaan in Schipluiden. Ben er zelf al heel lang weg (vanwege verhuizing naar een andere regio) dus ik weet niet hoe het er nu precies is geregeld. Maar was destijds al wel prima (op de hele kleine paddocks na maar dat is geloof ik aangepast)

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 14:52

Ik heb zelf ontzettend fijn gestaan op pensionstal De Elzenberg, dat is al wel een tijdje geleden (woon alweer jaren in Brabant inmiddels).
Wel in de duurdere categorie, maar fijne stallen, stapmolen(service), paddock, binnenbak, grote biitenbak en zomers weidegang. En leuke mensen, vond ik zelf erg fijn.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Zoektocht pensionstal Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 19:41

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

ruitje

Re: Zoektocht pensionstal Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 10:03

Ik weet niet wat je max reistijd is, wij zitten op 20 min( maar zou van 30 uitgaan ) en voldoen aan al je eisen:

Www.staldegroenemeer.nl