Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Matheno schreef:Hm, de website doet mij denken aan een soort MMORPG game. Niets iets wat zo direct een "bijdrage levert aan de maatschappij".
Persoonlijk zou ik me bijvoorbeeld richten op een website die mensen bij elkaar in de buurt verbindt. Bijvoorbeeld mensen die eenzaam zijn en waarmee je een wandeling kunt maken, of een keer voor kunt koken oid. Dat is ook meteen een leuke opdracht die qua programmeren leuke uitdaging biedt.
Ik weet niet in welk leerjaar je zit?
prugelpiet schreef:Ik heb het voor je ingevuld, maar denk dat ik het niet helemaal begrijp. Kinderen moeten een hond verzorgen? Hoe dan? Is het een beetje hetzelde idee als Spup van de hulphonden, of is het echt net als een verzorgpony?
Ook kan ik de website niet bekijken, ik zie maar de helft.
prugelpiet schreef:Ik heb het voor je ingevuld, maar denk dat ik het niet helemaal begrijp. Kinderen moeten een hond verzorgen? Hoe dan? Is het een beetje hetzelde idee als Spup van de hulphonden, of is het echt net als een verzorgpony?
Ook kan ik de website niet bekijken, ik zie maar de helft.
Knert schreef:Onduidelijke enquête. Mis een hoop info en de vragen zijn niet echt doortastend. Veel echte inhoudelijke informatie ga je er niet uit krijgen.
Is het vanuit een MBO Opleiding?
De site is te kinderlijk. Zelfs voor de doelgroep.
Mag je nog wat wijzigen? Dat zou wel mijn tip zijn.
Succes verder!
Edit; dit is HBO??? Dan echt even werken aan de diepgang nu je wellicht nog wat kan wijzigen. Neem aan dat je er een cijfer voor krijgt?