Pensionstal Dronten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Emeijerink

Pensionstal Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 09:57

Hoi allemaal! Ik ga komend jaar studeren in Den Bosch, Dronten of Leeuwarden en ben mij nu aan het oriënteren op pensionstalling voor mijn paard op een van deze plekken. Ik heb alleen een fiets dus het moet niet ver van de hogeschool afliggen. In Dronten is het adres De drieslag 4 8251JZ. Het hoeft voor mij niet perse een grote stal te zijn, bij een boer of iemand prive is ook prima. Wat ik wel belangrijk vind is dat er weidegang is en een goed begaanbare rijbaan. Het zou mij gezellig lijken om met medestudenten of leeftijdsgenoten te staan (19jr.) maar dit is geen must. Heeft iemand de goude tip dan hoor ik dat graag!

Nadiine__x

Re: Pensionstal Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:07

Jaar rond weidegang kun je in Dronten vergeten.

Kleigrond.. Je hebt mazzel als zr een paar uur dr paddock op mogen dn verder staab ze in de winter daar overal op stal..

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:19

Voor de aeres studenten is voor de paarden de paardenplaats. Of daarna zit de paardencentrum?

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:20

De Aeres Hogeschool heeft een schoolstal/studentenstal. Ik neem aan dat je het eerste leerjaar op de Campus gaat wonen? vanaf de Campus is het 1 rechte weg. ong. 5 minuten fietsen.
Google maar eens op Paardenplaats Aeres Hogeschool Dronten..
Het is een stal voor en door studenten.

Emeijerink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 09:32

Dankjewel allemaal! Ja zomer weide en winter paddock is voor mij prima. Ik was inderdaad van plan om op de campus te gaan wonen dus zal het even opzoeken!