Stalling gezocht Zandvoort en omgeving

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilonaa265

Stalling gezocht Zandvoort en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 20:48

Hi,

Ik ben opzoek naar stalling voor mijn fjord en shet. Het zijn 2 makkelijke en sociale ruinen. Voorkeur overdag op de paddock en nacht op stal.
Het liefst met buiten en of binnen baan en uitrij mogelijkheden.
Omgeving Zandvoort, Overveen, bentveld, Haarlem, Santpoort.

Heeft iemand tips?

Groetjes!

Roos_h

Re: Stalling gezocht Zandvoort en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:18

Ik woon zelf in Haarlem en het is in deze omgeving echt erg lastig. Voor een binnenbak moet je denk ik al snel naar maneges kijken (en van de meeste maneges in de buurt word je niet bijzonder gelukkig denk ik). Zelf sta ik op 's Gravenweg in Vogelenzang, dat voldoet wel aan je eisen, alleen is er wel een vrij lange wachtlijst voor een stal en ik weet dat ze liever geen shets meer willen. Is het een optie om ze apart van elkaar te stallen? Binnen welke termijn en welk budget kijk je?

Ilonaa265

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 17:38

Roos_h schreef:
Ik woon zelf in Haarlem en het is in deze omgeving echt erg lastig. Voor een binnenbak moet je denk ik al snel naar maneges kijken (en van de meeste maneges in de buurt word je niet bijzonder gelukkig denk ik). Zelf sta ik op 's Gravenweg in Vogelenzang, dat voldoet wel aan je eisen, alleen is er wel een vrij lange wachtlijst voor een stal en ik weet dat ze liever geen shets meer willen. Is het een optie om ze apart van elkaar te stallen? Binnen welke termijn en welk budget kijk je?

Binnenbak is niet een must. Met een buitenbak en uitrij mogelijkheid ben ik tevreden. Budget is erg lastig in deze omgeving. Als ze prettig staan vind ik het niet erg om iets meer te betalen. Wil ze wel graag op dezelfde stal en evt zelfs samen gestald in combi met paddock. Ben vooral aan het orrienteren en de mogelijkheden aan het bekijken.
‘S Gravenweg heb ik inderdaad gecontact en had inderdaad al een beetje het idee dat ze geen shetten willen en niet mogelijk om ze samen te stallen en inderdaad lange wachtlijst..

Roos_h

Re: Stalling gezocht Zandvoort en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:20

Moeilijk dus. Ik ben niet heel bekend richting zandvoort, ik weet wel dat er bij de Oase ook nog een stal zit die er wel gezellig uit ziet. Op de route Bloemendaal- Duin en Kruidberg zitten ook wat kleinere stallen, misschien kan je daar een keer langs om gewoon te informeren. De meeste hebben geen website. Ik heb ook op stal Sintenie in Bloemendaal gestaan, toentertijd was er daar wel wat werk aan de winkel, maar ik heb begrepen dat ze echt goede stappen hebben gezet! Met buitenbak, gezellige mensen en je zit zo in de Kennemerduinen. Heel veel succes!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:59

Combinatie overdag buiten en 's nachts op stal is lastig te vinden in deze regio. Meeste stallen welke het wel aanbieden zitten vol en hebben weinig verloop.

Denk dat je meer richting de kant Santpoort, Velserbroek of Spaarndam kan zoeken. Dan ben je ook verzekerd van uitrijmogelijkheden.

Ilonaa265

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-21 12:57

Dank voor jullie reactie. Ik ga eens een rondje rijden en kijken of ik her en der kan aankloppen :)