Hi, idk of dit hier mag, ben nogal nieuw op Bokt, maar ik ben op zoek naar een goede osteopaat/chiropractor in Gelderland, omgeving Zevenaar! Mijn 11-jarige merrie zit waarschijnlijk achterin heel erg vast, en ik wil er toch even naar laten kijken. Had al wat gegoogled, maar kon geen recensies vinden van de mensen die daar omhoog kwamen. Ik heb ook al het een en ander hier doorgelezen, maar veel van de aanbevolen osteo’s zijn gestopt/komen niet bij mij. Het laatste topic dat ik ook heb gevonden is uit 2017, dus geen idee hoe betrouwbaar dat nog is. Iemand die mij een goede kan aanbevelen?
Vandaag is Marlies van Dijk bij ons langs geweest. Hele fijne en geduldige manier van behandelen! En na die tijd genoeg tips en handelingen meegekregen om mee verder te gaan
Corine Verink, van Atletisch paard Nog niet zo heel lang osteopaat maar doet hiernaast ook massage en dit heeft voor mijn paardje echt heel goed geholpen. De andere osteopaten maakten vaak alleen haar gewrichten los terwijl bij mijn paardje vooral het bindweefsel ook losgemaakt moest worden.