Mijn vader en ik zijn ons aan het orienteren voor een (klein schalige) pensionstal in de buurt van Rijen NB. Op max 20min rijden met de scooter. Op Google komen er niet veel stallen naar boven terwijl ik weet dat er meer zijn dus vandaar ook hier op bokt een post.
We zijn opzoek naar een stal
-op basis van vol pension (eventueel zelf mesten kan maar dit zal niet iedere dag mogelijk zijn ivm school)
-Eigen voer mogelijk
-De hele dag buiten ook met slecht weer. bij voorkeur in een (klein) groepje
-Een goed te rijden buitenbak, ook met slecht weer van minimaal 20x40. Als er geen longeerbak aanwezig is wel met de mogelijkheid om in de buitenbak te mogen longeren.
-Dichtbij het bos!
-Max €240 in de maand
Het is geen vereiste maar omdat ik soms een sprongetje maken toch wel leuk vind zou het fijn zijn als er springmateriaal aanwezig is. Een binnenbak zou fijn zijn, maar als die in de buurt te huren is dan is dat ook prima, maar dan moet de buitenbak wel goed te berijden zijn het hele jaar door.
We zijn momenteel nog aan het kijken voor een eigenste, maar we willen graag alle opties weten in de omgeving zodat we ook aan de hand van het paard of de pony de juiste keuze qua stalling kunnen maken. Google geeft wel wat resultaten maar natuurlijk niet alles
Alvast bedankt