Oké, ik weet niet of ik dit in de juiste rubriek plaats. Maar ik heb me echt 5 minuten geleden iets in mijn hoofd gehaald!!
Omdat we in onzekere tijden leven nu wbt Corona, gister te horen gekregen dat mijn contract welliswaar weer verlengd is, en dus een zorg minder 2021 in gaat!
5 minuten geleden bedacht ik me dua, dat ik dit jaar een jubileum mag vieren met mijn allerbeste vriendinnetje

5 april 2021 is het 10 jaar geleden dat ik haar kocht!
Nu had ik een leuk idee, om een kei gave fotoshoot te houden, waar dan onder andere paar fotos bii zitten met van die folie cijfer balonnen bv van de action. Misschien klinkt dit heel kinderachtig. Maar voor mij niet. Zeker omdat ik best wat onzekere jaren met haar heb gehad!
Nu is mijn vraag eigenlijk, wie zijn nou echt de goede fotograven, die deze "droom" tot werkelijkheid kan maken?

Nu twijfel ik of ik goud, zilver, of roseroze als kleur vd cijfers zou moeten doen, en wat een leuke omgeving/achtergrond het mooist zou zijn, dus jullie mogen ook hierin een mening geven!

Dit is overigens wel een foto van 4 jaar geleden, maar zo ziet ze er nu uit, als ze geschoren is, en verwacht ik in april ook deze kleur te zijn qua vacht.