Voor het jonge paard van mijn vriendin zijn we met enige spoed op zoek naar een fijne plek om op te groeien. De huidige plek voldoet helaas niet aan de verwachtingen.
Belangrijk is dat er maatjes zijn en dat de paarden veel bewegingsvrijheid en voldoende ruwvoer hebben. Het liefst 24/7 (buiten) groepsstalling. Iets van een weiland met inloopstal, of loopstal met uitloop oid zou top zijn. Ook is het fijn als ze haar uit de kudde mag halen om te poetsen en een stukje te wandelen.
Qua locatie zijn de opties vrij breed, maar maximaal zo’n 75 minuten vanaf Harderwijk/Biddinghuizen. Toch is het lastig een fijne plek te vinden. Dit komt denk ik ook doordat de meeste groepen al gevormd zijn. Het hoeft dan ook niet persee een opfok plek te zijn, een plek in een kudde met volwassen paarden is ook welkom. Prijs per maand afhankelijk van de plek tot ongeveer 125 euro.
Wie heeft of weet een fijn plekje?
Silly1972
Geplaatst: 19-12-20 21:45
Oh dat is makkelijk! Stal Equus in zwolle. Alleen geen idee of ze plek hebben.
Prijs per maand afhankelijk van de plek tot ongeveer 125 euro.
Silly1972 schreef:
Oh dat is makkelijk! Stal Equus in zwolle.
Passen deze en andere genoemde stallen binnen budget TS?
Jets
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-20 22:14
Lelymare website: Vanaf november t/m maart is de kudde gesloten en worden er geen nieuwe paarden in de kuddes geplaatst. Lindehoeve is voor de winter €200 en heeft geloof ik een soort bezoek regeling.
Firegirl
Geplaatst: 19-12-20 22:32
Jets schreef:
Lelymare website: Vanaf november t/m maart is de kudde gesloten en worden er geen nieuwe paarden in de kuddes geplaatst. Lindehoeve is voor de winter €200 en heeft geloof ik een soort bezoek regeling.
Ik heb geen prijs gezien toen ik antwoorde en ja Equus past daarin, mits ze geen prijsverhogingen in het afgelopen half jaar hebben gehad. Die andere 2 niet.
Prijs heb ik vermeld in de openingspost. Het is super jammer dat Equus geen plek heeft want dat zou ideaal zijn. Ik woon zelf in de buurt dus ben er bekend mee, maar helaas!
loulou
Geplaatst: 19-12-20 23:56
Stoeterij horsea? Zelf geen ervaring mee, maar op de foto’s ziet het er altijd wel goed uit.