Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EllyC schreef:Raaphorst vond ik vreselijk tegenvallen, voelde me net aan de lopende band staan. Terwijl ze met mijn paard bezig waren, werden er tussendoor nog even zo'n 5 andere paarden behandeld. Is ook zeker niet de goedkoopste.
Bodegraven is nog wel een stukje van Leiden vandaan. Ook grote stal waar ik vond dat persoonlijke aandacht ontbrak.
Beide klinieken wel zeker kundig.
imaudy schreef:De Raaphorst!
Heb eens een pony bij Bodegraven laten keuren, pony werd goedgekeurd, maar...ik kende de pony en ze had ineens een toch wel erg diep hoestje, verder gezocht en toen iig niet meer goedgekeurd. En ja, door 1 van de dierenartsen die hier ook genoemd is..zelfs nog gezeik met de eigenaar van de pony opgeleverd, ja hij had haar al goedgekeurd..Pff
EllyC schreef:Raaphorst vond ik vreselijk tegenvallen, voelde me net aan de lopende band staan. Terwijl ze met mijn paard bezig waren, werden er tussendoor nog even zo'n 5 andere paarden behandeld. Is ook zeker niet de goedkoopste.
.
dravergekkie schreef:Ik zou de Raaphorst ook niet aanbevelen werd daar totaal niet serieus genomen met mijn Shetlander.. ze hadden het te druk met dure sportpaarden..
Babootje schreef:imaudy schreef:De Raaphorst!
Heb eens een pony bij Bodegraven laten keuren, pony werd goedgekeurd, maar...ik kende de pony en ze had ineens een toch wel erg diep hoestje, verder gezocht en toen iig niet meer goedgekeurd. En ja, door 1 van de dierenartsen die hier ook genoemd is..zelfs nog gezeik met de eigenaar van de pony opgeleverd, ja hij had haar al goedgekeurd..Pff
Ja is altijd lastig hoor met dat soort dingen. Vastzittend slijm in de longen is niet altijd goed te horen (zeker niet als het paard of de pony ventipulmin heeft gekregen) en er wordt geen kuch door het knijpen in de keel opgewekt. Daarom is bloedonderzoek ook erg belangrijk.
Babootje schreef:Tessebes schreef:Bodegraven en Raaphorst zijn wel de 2 duurste opties hier in de regio. Ik dacht 1000-1200 euro. Kwaliteit zal bij beide prima zijn.
Welnee, inclusief klinisch en hals rug RX gekeurd zon 950 meen ik, maar dat was alweer een jaar geleden. 1200 lijkt me erg veel
karpouzi schreef:Wauwie wat een reacties! Dankjulliewel! Ben zowel Bodegraven als Raaphorst online al tegengekomen dus fijn dat jullie dat bevestigen.
Ik zit nog wel te twijfelen, hoor. Het is idd veel geld... Ik hoopte dat het meer in de richting 400-500 zou kosten... Maarja, het idee is natuurlijk dat je in het ergste geval nog meer kosten kan voorkomen.
Hm hm hm...
Zijn er nog mensen die me nog absoluut zouden willen overtuigen wel of niet röntgenologisch te laten keuren?
Ze is overigens door de huidige eigenaar heel recent nog klinisch gekeurd zonder aanmerkingen.