Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britt_xxx schreef:Even een oprechte vraag: waarom zou de pony daar niet kunnen blijven? Fijn voor het dier ook, geen verhuis. En als het zo’n fijne stal is. Zijn jullie bang voor bezoekjes van de oude eigenaar?
ruitje schreef:Dat bedrag is in die regio ook echt heel erg netjes. Ik weet niet hoe groot de pony is maar all in onder de 300 vind je hier bijna nergens
noox schreef:Ik weet niet zeker wat ze vragen, maar de stal in delfgauw/delfse hout naast uylenburg is misschien iets voor jullie? Weet even de naam niet.
Duijndorp in Pijnacker is ook een leuke stal. Komen ze ook buiten. Anders misschien via facebook oid naar particulieren zoeken die er een paardje bij zoeken, dat is er in de omgeving zeker, maar dan moet je wel goed zoeken.
Aan dezelfde weg als HCN zit ook nog een kleinere stal, ongeveer tegenover het tankstation dat tussen arcobaleno en hcn zit.
Sorry dat ik de namen niet zo goed weet maar dit zijn allemaal wel leuke stallen. Niet all-in, maar wel fijne plekjes voor het paard en de ruiter.
Aissen1983 schreef:Britt_xxx schreef:Even een oprechte vraag: waarom zou de pony daar niet kunnen blijven? Fijn voor het dier ook, geen verhuis. En als het zo’n fijne stal is. Zijn jullie bang voor bezoekjes van de oude eigenaar?
Bedankt voor je vraag. De oude eigenaar blijft daar ook, met uiteindelijk een nieuw paard. Dit meisje heeft het er alleen heel erg moeilijk mee. En we zijn bang dat het dan voor onze dochter (en dat meisje) ongemakkelijke situaties oplevert.
Het is ook niet zo dat de optie van de pony én het blijven op die stal van de baan is, maar we zijn wel aan het oriënteren of er eventueel ook andere mogelijkheden zijn of dat als deze combi niet werkt we deze pony dus moeten laten gaan.
Tessebes schreef:Heb je het al gevraagd aan de verkoper? Als het een fijne stal is, dan zullen zij het toch ook prettig vinden, dat hun ex-pony daar kan blijven en niet hoeft te verhuizen? Ik zou niet gelijk van het negatieve scenario uit gaan.