Aangezien ik binnenkort in Noord Holland (omgeving Alkmaar) kom wonen ben ik opzoek naar een nieuwe dierenarts en behandelaar(s) die goed de tijd nemen, echt goed meedenken, een DA die het liefst de apparatuur mee kan nemen naar stal maar waar je in ieder geval terrecht kunt. Een behandelaar die echt kundig te werk gaat en waar je echt wat ziet gebeuren, ik heb helaas al meerdere slechte ervaringen met osteopaten en fysio's waar ik geen enkel verschil zag tijdens en na de behandeling behalve een lichtere portemonee. Ik hoop op ervaringen van anderen hier de geschikte personen te vinden om mee verder te gaan de komende jaren.
Dankjewel! Hun liet ik inderdaad al naar mij toe komen in Zuid Holland en zal ik blijven aanhouden in Noord Holland, goede keuze inderdaad voor de gebitten.
Ik zelf kom uit Schagen ( 15 min van Alkmaar af) en heb als dierenarts kliniek Wolvega . Deze zitten 3 keer per week in noord Holland en hebben apparatuur bij zich. Mijn fysio is erg goed maar neemt geen nieuwe klanten meer aan maar ik kan je Margriet Koopman (fysio en chiropractor) zeker aanraden.