Sinds kort heb ik na jaaaren dromen eindelijk mijn eigen paard!
Nu heb ik hem op een erg prijzige stal gezet want momenteel geen andere oplossing, dus een soort van 'noodoplossing'.
Echter ben ik niet helemaal tevreden, stal was vandaag niet uitgemest maar alleen nieuw stro overheen gegooid. Paddock service gaat ook niet echt ergens over, ik maak daar dan ook geen gebruik van.
Mijn paard moet nu nog erg wennen natuurlijk, dus dit is vast preventief omdat op veel plekken in de omgeving wachtlijsten zijn.
Het grootste probleem is, hij staat niet met andere samen en heeft dus helemaal geen vriendjes, hij heeft geen 'buren' en als ik hem zelf op de paddock zet heeft hij geen eten.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat hij dit op zijn vorige stalletje ook niet had, behalve de buren want die had hij wel. Maar ik wil toch wat adresjes hebben waarmee ik telefonisch contact kan opnemen om eventueel op de wachtlijst te kunnen.
Ik hoef dus niet met spoed weg, want dat is niet leuk voor mijn paard, maar wil toch verder zoeken!
Graag echt in Purmerend!

Zelf mesten is geen probleem (dan weet ik in ieder geval dat het goed gebeurd), buiten zetten zou wel fijn zijn en echt het liefste(!!) met vriendjes en dan lekker een paar uur of tot ik hem zelf binnen haal.
Wie weet wat en kan mij eventueel via pb een tel. nr. sturen zodat ik contact kan nemen?