Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
8nnemiek schreef:Mijn paard heeft vroeger bij Hellebrekers in Einighausen gestaan. Maar ik weet niet of die nog bestaan of plek hebben.
Ik kan daar helaas geen gegevens over vinden![]()
Hier in de buurt, in Maria Hoop, heb je stal Gimando. Ik heb er nooit een paard gestald gehad, maar hoor er wel goede verhalen over.
Chantal_1978 schreef:Heb je inmiddels wat gevonden? Ik ben nl. in dezelfde omgeving op zoek
1994Chantal schreef:Chantal_1978 schreef:Heb je inmiddels wat gevonden? Ik ben nl. in dezelfde omgeving op zoek
Wij gaan 1 januari om naar
Stal valkenhof in Schimmert.
Helaas geen grasweides maar ze komen wel iedere dag buiten behalve zaterdag en zondag.
Maar echt super lieve mensen.![]()
Ik weet niet in wat voor prijsklasse je zoekt?
SjonnieZ schreef:Chantal_1978 schreef:Heb je inmiddels wat gevonden? Ik ben nl. in dezelfde omgeving op zoek
Volgens mij is bij solvej rob in einighausen nog wat vrij.
Chantal_1978 schreef:SjonnieZ schreef:Volgens mij is bij solvej rob in einighausen nog wat vrij.
Heb gehoord dat na haar ongeluk eea niet meer zo goed geregeld is....kan het niet beamen, alleen maar van horen zeggen. Wil niemand onterecht in kwaad daglicht zetten!!!!
Chantal_1978 schreef:Nogmaals wil haar ook no way in diskrediet brengen! Ben al eens bij haar geweest en toen had ze het op orde. En laten we niet vergeten dat het heftig is, wat haar is overkomen en als je dan op anderen met minder ervaring terug moet vallen is dat niet niks. Ook al hebben deze mensen ongetwijfeld hun best gedaan!
8nnemiek schreef:Mijn paard heeft vroeger bij Hellebrekers in Einighausen gestaan. Maar ik weet niet of die nog bestaan of plek hebben.
JudithGigi schreef:8nnemiek schreef:Mijn paard heeft vroeger bij Hellebrekers in Einighausen gestaan. Maar ik weet niet of die nog bestaan of plek hebben.
Daar zit tegenwoordig solvej Rob![]()
Ik sta tegenwoordig privé ergens, heb me ook een ongeluk gezocht destijds maar niks gevonden helaas (tot m'n instructeur een plek aanbood)