RobinMendes schreef:Hi,
Mijn 2,5-jarige shetlander blijkt een klophengst te zijn en mijn dierenarts heeft aangeraden om hem naar de kliniek te brengen. Hij gaf echter maar 1 kliniek die ik kon bekijken terwijl ik liever wat prijzen zou willen vergelijken. Ook wil ik liever dat het niet te ver is.
Hoe duur was het castreren van jullie klophengst en waar hebben jullie dit gedaan?
tamary schreef:Was het enkel de DA die maar 1 bal voelde of was dat bij jouw ook? Ik liet welshje castreren op 2,5 jaar, zelf gewoon 2 even grote balletjes gevoeld, bij de DA (kwam voor de castratie) trok hij er 1 op. Die is keurig op de rug in de wei gedaan, bal was zo te pakken, maar opening naar buik was nog groot genoeg om hem te verstoppen.
Als hij jouw er netjes 2 laat voelen, zou ik even met DA overleggen en gok nemen om gewoon op de wei te castreren, enkel als jij er ook maar 1 voelt is de kans te groot op niet zelf afdalen en is kliniek overleggen verstandig. Het zal nl niet de eerste "ik verstop wat voor vreemden pony" zijn.
Jet schreef:Je geeft aan dat je liever niet te ver wil, maar in welke regio zoek je dan? Als jij bijvoorbeeld in Limburg woont, zou het weinig zin hebben als ik prijzen uit Noord-Holland door zou geven.
Wel kan ik dan misschien klinieken aanraden in jouw regio, waar je zelf naar prijzen kan informeren.
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers