Pension stalling in de buurt van Zaltbommel

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Friesianlov

Pension stalling in de buurt van Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 14:43

Hai hai iedereen,

Vanwege het willen aanschaffen van een eigen paard ben ik op zoek naar stallen in de buurt van Zaltbommel.

Aangezien ik niet uit die omgeving kom (woon al 30 jaar in Utrecht) hoopte ik dat jullie aanraders hadden.
Ik heb het een en ander gezien online, maar ben ook benieuwd naar de ervaringen van mensen.

Ik heb het liefst een volpension.
Waar de weide gang (deels) geregeld wordt.
En graag een binnen-en buitenbak, ik houd ervan om buiten te rijden, maar in de stort regen ga ik liever naar binnen.
Bosrijke gebied is mooi meegenomen, maar is geen must.
Het hoeft van mij ook geen super deluxe trainingsstal zijn met de mooiste poetsplaatsen etc.

Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?

monnette1

Re: Pension stalling in de buurt van Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:45

Mocht je niets vinden in de directe omgeving weet ik nog een nette stal in Deil. Geen binnenbak , wel een buitenbak, en zeer kleinschalige pensionstal. Meer info wil ik evt via pb geven mocht je tzt belangstelling hebben.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:22

Ik heb jaaaaren geleden bij HCB (Hippisch Centrum Bommelerwaard) gereden. Inmiddels onder nieuw beleid geloof ik, maar vroeger kon je daar ook op pension. Binnenbak, buitenbak, aan een ruiterpad gelegen en eventueel op fietsafstand van Zaltbommel.

Kerstmuts

kiwiwitje

Re: Pension stalling in de buurt van Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:28

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Friesianlov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-20 17:17

monnette1 schreef:
Mocht je niets vinden in de directe omgeving weet ik nog een nette stal in Deil. Geen binnenbak , wel een buitenbak, en zeer kleinschalige pensionstal. Meer info wil ik evt via pb geven mocht je tzt belangstelling hebben.

Ja heel graag!

Charc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 20:43

Hooii, sorry voor de late rea, maar ik ken wel een stal in bruchem. Dus onder Zaltbommel. Is een paar minuutjes rijden. Je hebt een buitenbak en een binnenbak, een longeerbak en een paddock. Dus kleinschalig. Vol pension. Lessen is daar ook beschikbaar. Wel jammer dat er geen bos is, maar je kan wel langs de weg stappen. En ik weet niet of er nog stallen beschikbaar zijn, maar alvast dat je het weet. Website: http://devossenhof.nl/#page-top Groetjes.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie