Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
martinev schreef:Richting Soest en Baarn gaat het sowieso lastig worden. Er zijn hier de laatste tijd veel stallen gestopt en er gaan er nog meer stoppen, dus er zijn veel teveel paarden voor de stallingen die er zijn. Heel veel mensen zijn op zoek in deze regio, en veel andere mensen zijn al uitgeweken naar de andere plaatsen die je noemt.
martinev schreef:Richting Soest en Baarn gaat het sowieso lastig worden. Er zijn hier de laatste tijd veel stallen gestopt en er gaan er nog meer stoppen, dus er zijn veel teveel paarden voor de stallingen die er zijn. Heel veel mensen zijn op zoek in deze regio, en veel andere mensen zijn al uitgeweken naar de andere plaatsen die je noemt.
Blacky94 schreef:martinev schreef:Richting Soest en Baarn gaat het sowieso lastig worden. Er zijn hier de laatste tijd veel stallen gestopt en er gaan er nog meer stoppen, dus er zijn veel teveel paarden voor de stallingen die er zijn. Heel veel mensen zijn op zoek in deze regio, en veel andere mensen zijn al uitgeweken naar de andere plaatsen die je noemt.
In de regio Ede/Lunteren(/Arnhem) hetzelfde probleem. Zijn de afgelopen jaren meerdere grote stallen gestopt en begreep laatst dat er binnenkort nog weer meer gaan stoppen. Er is een hele grote regio waarbij beschikbare stalling rap minder wordt, helaas... Mijn jonkie komt volgend jaar uit de opfok en ik hou nu mijn hart al vast
Sim schreef:Stal de Paltzerhoeve in Soest? Geen idee of ze plek hebben, maar wel 24/7 buiten en fantastische uitrijdmogelijkheden.
glitterwolk schreef:absque_dubio schreef:Stal aarderhoeve, stal joel, stal oscarhoeve?
Komt mij zo als eerste ten binnen.
Aarderhoeve is helaas gestopt, die had ik inderdaad gevonden Ga die andere twee even bekijken!
@hoogendroog die die jij stuurt ook!
Hilary schreef:Sim schreef:Stal de Paltzerhoeve in Soest? Geen idee of ze plek hebben, maar wel 24/7 buiten en fantastische uitrijdmogelijkheden.
Die hebben een wachtlijst, ik vermoed PP Buitenkans ook.
Oscarhoeve heeft ook 24/7 buiten groepjes.
Stal Joel heeft dat volgens mij niet, of alleen in de pensioengroep oid. Een ex-stalgenoot van mij heeft daar gestaan en is gillend weggegaan, maar dat had volgens mij met name te maken met voerbeleid icm oppervlakte per paard en staat van de paddockbodems.
Rose94 schreef:Stal Aarderhoeve is gestopt maar op die locatie is wel weer een start gemaakt met pensionstalling. Alleen heet het nu geen Aarderhoeve meer en heeft het een andere eigenaar.
_Lucifertje schreef:Rose94 schreef:Stal Aarderhoeve is gestopt maar op die locatie is wel weer een start gemaakt met pensionstalling. Alleen heet het nu geen Aarderhoeve meer en heeft het een andere eigenaar.
Huh?!? Stal Aarderhoeve moest toch stoppen omdat het boerenbedrijf dat er zit (en van wie het land en de opstallen zijn) het land nodig heeft/had voor zijn koeien?
Het was volgens mij geen vrijwillige stop van de vorige pensionhoudster namelijk.
Gek dat er nu dan weer iemand in zit.
Rose94 schreef:Stal Aarderhoeve is gestopt maar op die locatie is wel weer een start gemaakt met pensionstalling. Alleen heet het nu geen Aarderhoeve meer en heeft het een andere eigenaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers