Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
f4bjheu schreef:Ik zou vooral ook even op MP kijken, daar staan vaak de kleiner stallen op
Straww_ schreef:Je hebt ook nog EasyRiders en stal Ooms in Vijfhuizen
Kaula schreef:Vlakbij het station van Halfweg-Zwanenburg zitten twee plekken met 24/7 buiten. Wellicht dat je die eens zou kunnen proberen. Een daarvan is ook een paddock paradise. Persoonlijke ervaring met deze stallen heb ik niet.
karpouzi schreef:Kent iemand Stal Heeremans of Pensionstal Vink? Die heb ik ook weleens langs zien komen maar kan online verder niet zoveel informatie vinden.
karpouzi schreef:Straww_ schreef:Je hebt ook nog EasyRiders en stal Ooms in Vijfhuizen
Ik kan online niet echt veel informatie vinden. Van EasyRiders likt de website offline te zijn (of ik zoek gewoon iet goed) en Stal Ooms vind ik helemaal niet. Weet je meer over deze stallen? Of weet je de websites of telefoonnummers te vinden?
f4bjheu schreef:Marktplaats > dieren en toebehoren in kolom links > paarden > (dan krijg je heel schema met allerlei opties) > stalling en weidegang
Dan gewoon je postcode invullen en radius aanpassen
f4bjheu schreef:Wat ook wel een ding is; waar zit je op de schaal doe het zelf - vol pension?
Nielojram schreef:Sinnevelt klinkt allemaal leuk, maar laat AUB je afspraken met hem op papier zetten, ik kwam ook terug van een koude kermis.
Straww_ schreef:EasyRiders was voorheen een manege (heb daar mijn jeugd doorgebracht), maar nu alleen nog pensionstal (of alleen westernlessen). Ze zitten aan Vijfhuizerdijk 153 en je kan ze op FB vinden onder Rijvereniging Nieuwebrug Ruiters.
Straww_ schreef:Stal Ooms zit daar vlakbij, ook aan de Vijfhuizerdijk maar weet helaas het nummer niet! Zelf niet gestaan, wel eens een paard verzorgd. Als je gaat kijken dan zie je het vanzelf liggen, maar kan je helaas niet aan contactgegevens helpen!
Cera_D schreef:Voor mij moet een potentiële nieuwe stal wel echt minimaal even goed of beter zijn voor mijn paard als mijn huidige stal, dus ik vrees dat ik voorlopig nog niet aan verhuizen toe kom
Nielojram schreef:karpouzi schreef:Kent iemand Stal Heeremans of Pensionstal Vink? Die heb ik ook weleens langs zien komen maar kan online verder niet zoveel informatie vinden.
Beide stallen zijn niet scheutig in het voeren van hooi.
Laat staan goed hooi....
Ik zou even verder kijken.
Sinnevelt klinkt allemaal leuk, maar laat AUB je afspraken met hem op papier zetten, ik kwam ook terug van een koude kermis.
Als ik je een tip mag geven voor de omgeving Haarlem, ga niet bij een koeienboer staan, ( ik noem een Heeremans, Vink, H. Rutte) er zijn er maar weinig die paarden echt behandelen als paarden en alleen maar aan de stalhuur denken...
gr_roos schreef:Helemaal mee eens en als je richting Spaarndam denkt dan is Zandvliet ook niet echt een aanrader.