Kunga schreef:en de rug + hals is rontgen van genomen?Voor degenen die dus al een reading hebben laten doen, zijn er ook specifieke vragen die je gesteld hebt? En zo ja dan ben ik wel benieuwd wat voor vragen.
Ik ben zelf nog niet 100% overtuigd, maar door het zien van meerdere goede ervaringen wil ik het dus toch eigenlijk wel een kans geven. Ook omdat ik niet weet hoe ik nog op een andere manier achter de oorzaak van ons probleem kan komen. Hij gooit vaak zijn hoofd omhoog tijdens het rijden, met een dierenarts, tandarts, zadelmaker, bitfitter en osteopaat hebben we een fysieke oorzaak eigenlijk uitgesloten. Het gaat wel met periodes beter, maar echt helemaal weg krijgen we het niet.
Popstra schreef:Kunga schreef:en de rug + hals is rontgen van genomen?Voor degenen die dus al een reading hebben laten doen, zijn er ook specifieke vragen die je gesteld hebt? En zo ja dan ben ik wel benieuwd wat voor vragen.
Ik ben zelf nog niet 100% overtuigd, maar door het zien van meerdere goede ervaringen wil ik het dus toch eigenlijk wel een kans geven. Ook omdat ik niet weet hoe ik nog op een andere manier achter de oorzaak van ons probleem kan komen. Hij gooit vaak zijn hoofd omhoog tijdens het rijden, met een dierenarts, tandarts, zadelmaker, bitfitter en osteopaat hebben we een fysieke oorzaak eigenlijk uitgesloten. Het gaat wel met periodes beter, maar echt helemaal weg krijgen we het niet.
Kunga schreef:Rug en hals zijn al foto's van genomen. Was een afwijking te zien, maar de DA kon zich niet voorstellen dat het daardoor kwam. Toch voor de zekerheid tijdje met pijnstilling gereden, maar dat maakte geen verschil. Dus daar ligt het niet aan.
Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 6 bezoekers