Ik ben op zoek naar een ruiter voor één van onze springpaarden. Meestal is dat geen probleem, maar ik merk dat door corona de contacten echt minder zijn. Ik heb overal rondgevraagd, maar kom geen stap verder. Ik zoek een goeie amateur ruiter/amazone. Geen prof, er tussenin. Ik wil best iets betalen, maar het paard bv niet verhuizen. Lessen, wedstrijden enz. - alles is mogelijk. Onze paarden zijn goed opgeleid, maar niet altijd de makkelijkste - daarom vind ik het ook lastig om zomaar wat op bv FB te zetten. Ik heb in het verleden wel meegemaakt dat mensen zich zelf overschatten. Wat is volgens jullie een goede route?
Stap ook over naar Tibber. Als je een energiecontract afsluit, ontvangen we allebei 50 € tegoed om te besteden in de Tibber Store. ⚡ Lees hier meer: https://invite.tibber.com/z1r2wj22
Informeer eens bij svs stables in Grolloo, wellicht weten zij iemand? In Vries heb je Tom Werkman, echter neemt hij volgens mij alleen paarden echt in training. Hoe vaak per week wil je dat je paard gereden gaat worden?