Stalling minishet omgeving Den Haag

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kleefje86

Berichten: 5
Geregistreerd: 16-05-13
Woonplaats: Leidschendam

Stalling minishet omgeving Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-20 18:35

Hallo allemaal,

Mijn zus en ik zijn op zoek naar een andere stal voor onze mini shet. We staan nu op een stal in Leidschendam en van het weekend gaan we ons grote paard (Mien) verhuizen en "overwinteren" maar onze mini kan daar niet mee naar toe.

Waarom kan de mini niet mee denken jullie nu? Tja, Het is een hengst en die accepteren ze daar niet.

Normaal gesproken laten de Cooper (de mini) staan waar hij nu staat. Alleen de eigenaren van de stal doen een beetje onaardig en willen ons zelfs gaan laten betalen voor stalling van de trailer, terwijl niemand van de klanten betaald voor de trailer. We hebben dit nagevraagd bij de trailer bezitters.
Maar dat terzijde, ik wil geen kwade woorden uitspreken, maar het heeft wel mijn hartje een beetje gebroken. Loop er al vanaf dan ik 19 ben (ben nu 33) en heb heel veel mensen daar geholpen. Ruim altijd braaf mijn rotzooi op en ben altijd op tijd weg. Bijna de perfecte klant. (Heb zelf fulltime op een stal gewerkt dus respect is er bij mij voor beide kanten).

Maar..
We zijn dus op zoek naar een plekje waar Cooper wel heen kan. Het liefst op korte termijn. Maar het is lastig zeker met het feit dat hij hengst is. Even castreren gaat ook niet want daar moet voor gespaard worden, en ik moet eerlijk zijn dat sparen niet heel makkelijk gaat door de rest van mijn vaste lasten.

We hebben niet heel veel eisen:
- hij mag niet 24 uur op het gras vanwege snel hoefbevangen. Dus mogelijkheid tot binnen staan is belangrijk.
- we mennen met hem dus het zou fijn zijn als er uitrijmogelijkheden zijn. Zo niet dan pakken we vaker de trailer. Dus is geen harde eis.
- ik woon in den haag en mijn zusje in Leidschendam. Allebei hebben we een auto, maar een half uur rijden vinden we beide een beetje veel dus het moet wel in de buurt zijn. Ook voor onze verzorgster, die gaat vaak op de fiets.
- mogelijkheid om de trailer te stallen. De trailer kan niet mee naar de stal van Mien.
- het liefste een bak, aangezien we ook longeren, lange lijnen en amateuristisch vrijheidsdressuur doen.

Hebben jullie ideeën waar wij heen kunnen met Coopertje? En wat zijn dan de kosten (als ik dat mag vragen).

Alvast bedankt voor jullie reactie.