Lagonda schreef:Ietsje meer dan een uur, maar Stoeterij Trojano! Al een paar keer gereden en tot nu toe heerlijke paarden en fijne eigenaren die ook zelf mee rijden. Mensen met een hart voor hun dieren en die ze ook zelf opleiden.
Jillsil schreef:brokjes schreef:The Mill Ranch in Ede
Dankjewel voor je reactie. Zelf nog nooit geweest maar heb inmiddels van veel mensen begrepen dat de rengalop daar standaard in de rit zit. Dus die laten we voorbij gaan.
Dankjewel voor je reactie. Zelf nog nooit geweest maar heb inmiddels van veel mensen begrepen dat de rengalop daar standaard in de rit zit. Dus die laten we voorbij gaan.
Pepperrr schreef:Ik denk sowieso dat je niet alleen op de sites moet kijken, maar dat je beter even contact kunt opnemen. Ik weet dat bij ons op de manege (Het Paardrijk in Berlicum) echt veel meer mogelijkheden zijn dan op de site staat. Vaak is er dan echt veel meer mogelijk!
Jillsil schreef:Pepperrr schreef:Ik denk sowieso dat je niet alleen op de sites moet kijken, maar dat je beter even contact kunt opnemen. Ik weet dat bij ons op de manege (Het Paardrijk in Berlicum) echt veel meer mogelijkheden zijn dan op de site staat. Vaak is er dan echt veel meer mogelijk!
Site ziet er al leuk uit. Zal ze eens bellen. Het is gewoon voor ons belangrijk dat de begeleiding volwassen is en ervaring heeft en dat de paarden ook bekend zijn voor de maneges. Niet wat we weer een paard mee hebben die voor de eerste of tweede keer mee is en dan opeens voor vanalles bang blijkt te zijn.
MarliesV schreef:Ik ben afgelopen zomer bij Manege Bakker in Noordwijkerhout geweest.
Die doen dus geen rengalop, staat ook duidelijk op de site.
Eigenaresse/eigenaar rijden zelf voorop de groep. Paarden waren braaf en we moesten echt zelf aandraven of galopperen op het strand, geen zenuwachtige acties dat ze zelf graag willen, gewoon onder controle en netjes opgevoed.
Jillsil schreef:Samen met een vriendin hebben we nu een paar keer pech gehad met een buitenrit. Paarden waren toch niet zo braaf als ze vooraf zeiden, begeleiding zelf onervaren etc.
We kunnen allebei prima rijden, hebben ruim voldoende buiten ervaring maar willen gewoon ontspannen een buitenrit rijden over het strand en/of bos en van de natuur genieten. Een normale stap, draf en galop. Geen rengalop! Begeleiding door volwassen en paarden die niet net 1 dag op de manege staan en waar niemand nog iets vanaf weet
Voor de mensen die bekend zijn met Puur Terschelling zoiets zoeken wij maar dan niet zo ver weg. Ongeveer een uur rijden vanaf Utrecht.
Wie weet er iets leuks voor ons?
MarliesV schreef:Ik ben afgelopen zomer bij Manege Bakker in Noordwijkerhout geweest.
Die doen dus geen rengalop, staat ook duidelijk op de site.
Eigenaresse/eigenaar rijden zelf voorop de groep. Paarden waren braaf en we moesten echt zelf aandraven of galopperen op het strand, geen zenuwachtige acties dat ze zelf graag willen, gewoon onder controle en netjes opgevoed.
MCE schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker