Ervaringen bon bon paardenpension hilversum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-20 11:58

Calanddra schreef:
De hitactiefstal in Loosdrecht bij Stal Hilverzicht niks? Is 300 pm, alles wordt gedaan.


Helaas is dat voor mij te ver weg, maar bedankt voor het meedenken! :)

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 13:19

Dan blijft er weinig over voor je met wat je wilt, veel buiten in winter en weiland.
Wanneer je een paddock 4 uurtjes al te weinig vindt in de winter wordt het lastig.....

Heb je Stef Griffioen uit Muiderberg al geprobeerd? Die adverteert niet, en als er wat vrijkomt is het meestal via via snel gevuld, die zit een stukje voor bij Hippisch centrum Muiderberg. Heb wel zijn nummer via pb voor je als je wilt, hij heeft ook Facebook geloof ik

Of dat plekje bij de Torenflat in Naarden, dat is recent verkocht en de meiden adverteren wel een op Marktplaats...

En in Hilversum bij het Vliegveld zit ook iemand die op Marktplaats adverteert....( of in Hollandse Rading ergens....)

Of Bianca Vet ( dacht ik dat ze heette) tegenover BonBon, soms heeft zijn een box vrij...


De meeste pensionstallen zijn wel veel duurder

Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-20 20:11

ElCamino schreef:
Dan blijft er weinig over voor je met wat je wilt, veel buiten in winter en weiland.
Wanneer je een paddock 4 uurtjes al te weinig vindt in de winter wordt het lastig.....

Heb je Stef Griffioen uit Muiderberg al geprobeerd? Die adverteert niet, en als er wat vrijkomt is het meestal via via snel gevuld, die zit een stukje voor bij Hippisch centrum Muiderberg. Heb wel zijn nummer via pb voor je als je wilt, hij heeft ook Facebook geloof ik

Of dat plekje bij de Torenflat in Naarden, dat is recent verkocht en de meiden adverteren wel een op Marktplaats...

En in Hilversum bij het Vliegveld zit ook iemand die op Marktplaats adverteert....( of in Hollandse Rading ergens....)

Of Bianca Vet ( dacht ik dat ze heette) tegenover BonBon, soms heeft zijn een box vrij...


De meeste pensionstallen zijn wel veel duurder


Super bedankt! Ik zou eens even op marktplaats idd kijken! En ik zoek hem wel even op op facebook :o

Echt super bedankt! En klopt, er blijft vrij weinig over, had al naar Pronk gekend vanwege de weilanden, maar helaas is het in de winter Max 5 uur buiten, en daar betaal ik dan bijna 400 voor, dat vind ik zelf toch ècht te duur, snap het best want als je kijkt naar de faciliteiten is het natuurlijk top.

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Ervaringen bon bon paardenpension hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:27

Succes,