Ervaringen bon bon paardenpension hilversum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Ervaringen bon bon paardenpension hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-20 13:16

Ik zit een beetje rond te kijken waar ik mijn paard over een tijdje wil gaan stallen. Nu kwam ik bij het bon bon paardenpension in Hilversum.
Kwa eisen is dit bijna geheel geschikt.
De paarden komen van ‘s ochtends tot ‘s avonds buiten in de wei of grote paddock. Er is een rijbak aanwezig en de stallen zijn ruim genoeg. Mooie uitrij mogelijkheden en een hoefsmid om de hoek!

Nu klinkt dit stiekem te mooi om waar te zijn waar ik woon ( het gooi). Dit voornamelijk voor de prijs☺️

Nu vraag ik me af, zijn er mensne die daar staan/ gestaan hebben? Zouden jullie je ervaringen, zowel positief als negatief kunnen delen op een respecterende manier?


Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Ervaringen bon bon paardenpension hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:31

Bon Bon paardenpension >;) :=

Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-20 13:33

Boras schreef:
Bon Bon paardenpension >;) :=



Ik snap uw reactie niet helemaal denk ik?

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:37

Faithde schreef:
Boras schreef:
Bon Bon paardenpension >;) :=



Ik snap uw reactie niet helemaal denk ik?


Ik moet gniffelen om de naam.
En daarnaast komt zo'n naam op mij niet erg professioneel over.

Maar what's in a name? Ik kan er zo maar naast zitten natuurlijk.

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:37

Grote nadeel vind ik het de drukke straat oversteken naar de weilanden. Als ze zich lostrekken ben je de sjaak. Dat was voor mij de reden er niet heen te gaan. Verder geen ervaring mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:40

Weet je zeker dat ze de hele dag buiten komen? Op de site staat:
In overleg kunt u uw paard een aantal uren per dag in een van onze paddocks laten buiten spelen.

Verder zijn de boxen niet ruim. 2x per dag hooi of voordroog zou moeten kunnen maar krijgen ze dan genoeg? Hebben ze in de paddock ook hooi?

edit: ik zie dat Elcamino aangeeft dat er wel weiland is. Dat heb ik op de site niet zo snel kunnen vinden

Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-20 13:42

[***] schreef:
Weet je zeker dat ze de hele dag buiten komen? Op de site staat:
In overleg kunt u uw paard een aantal uren per dag in een van onze paddocks laten buiten spelen.

Verder zijn de boxen niet ruim. 2x per dag hooi of voordroog zou moeten kunnen maar krijgen ze dan genoeg? Hebben ze in de paddock ook hooi?


Ik heb gisteren al gebeld even met de eigenaar, de site is 10 jaar oud en het inlognaam/wachtwoord was kwijt.
De paarden moet je zelf buitenzetten of tegen een flinke bij betaling. In de paddock krijgen ze hooi, en in de stal ook, zelf te bepalen de hoeveelheid, dit moet je van te voren voor de stalhouder klaar zetten.

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:42

Boras schreef:
Bon Bon paardenpension >;) :=

Gheheh

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:09

Faithde schreef:
Ik heb gisteren al gebeld even met de eigenaar, de site is 10 jaar oud en het inlognaam/wachtwoord was kwijt.


Ok, dat kan.

Maar dan kloppen de op de website genoemde prijzen logischerwijs ook niet meer.

Of de prijzen zijn onveranderd gebleven sinds men het wachtwoord kwijtraakte.

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:14

Vind het wel amateuristisch dat je je eigen website niet meer bij kunt houden :') . Kan een goed bedrijf tegen betaling vast wel voor je oplossen :)

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:21

Wat maakt het nou uit of je een site bijhoudt..... je ziet op de site ook dat het een oude site is. TS belt gewoon op en heeft dan de juiste gegevens. Ws heeft het geen prio voor de eigenaren.
TS gewoon gaan kijken met slecht weer.... zie je gelijk hoe nat de paddocks en rijbak zouden kunnen zijn, en ms zijn ze wel droog!

je kunt ook bij de postkampen kijken in Ankeveen, zit paar km verder.
En er zijn nog vel meer bedrijven in het gooi hoor....

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:30

ElCamino schreef:
Wat maakt het nou uit of je een site bijhoudt..... je ziet op de site ook dat het een oude site is. TS belt gewoon op en heeft dan de juiste gegevens. Ws heeft het geen prio voor de eigenaren.


Kwestie van tussen de regels door kunnen lezen of de pensionhouder betrouwbaar overkomt in zijn uitspraken/beloftes. Of zichzelf tegenspreekt. Misschien om klantsn te winnen.

Die website boeit natuurlijk verder niemand. Alleen de persoon erachter.

Beetje oplettendheid doet niemand kwaad.

Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-20 14:46

ElCamino schreef:
Wat maakt het nou uit of je een site bijhoudt..... je ziet op de site ook dat het een oude site is. TS belt gewoon op en heeft dan de juiste gegevens. Ws heeft het geen prio voor de eigenaren.
TS gewoon gaan kijken met slecht weer.... zie je gelijk hoe nat de paddocks en rijbak zouden kunnen zijn, en ms zijn ze wel droog!

je kunt ook bij de postkampen kijken in Ankeveen, zit paar km verder.
En er zijn nog vel meer bedrijven in het gooi hoor....



Dat is een slim idee! Ga ik doen, weet ik idd meteen ook hoe het erbij ligt. De site is ouder want die is door zijn dochter gemaakt. Ik heb idd opgebeld omdat ik dit zag en heb nu idd de juiste informatie.
Ik zou eens kijken, voor mij is het helaas niet haal haar om bijna 400 euro per maand aan stalling uit te geven, en helaas neigt dat wel snel daar naartoe met de wens veel buiten komen in het gooi!

Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-20 14:48

Boras schreef:
ElCamino schreef:
Wat maakt het nou uit of je een site bijhoudt..... je ziet op de site ook dat het een oude site is. TS belt gewoon op en heeft dan de juiste gegevens. Ws heeft het geen prio voor de eigenaren.


Kwestie van tussen de regels door kunnen lezen of de pensionhouder betrouwbaar overkomt in zijn uitspraken/beloftes. Of zichzelf tegenspreekt. Misschien om klantsn te winnen.

Die website boeit natuurlijk verder niemand. Alleen de persoon erachter.

Beetje oplettendheid doet niemand kwaad.



Hoe bedoel je om klanten te winnen? Het is een redelijk onbekende pensionstal hier in de omgeving, en hij zei gisteren zelf dat hij 3 boxen leeg heeft staan. Natuurlijk weet ik de redenen daar achter niet, vandaar dat ik opzoek ben naar ervaringen.

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:12

Hij is niet onbekend hier hoor...... ik woon al mijn leven al in het Gooi en ken de stal al járen.
En zeker niet de enige met lege boxen, Stal Ponk in Naarden heeft ook stallen vrij.

Nielojram

Berichten: 7797
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 18:11

ElCamino schreef:
Hij is niet onbekend hier hoor...... ik woon al mijn leven al in het Gooi en ken de stal al járen.
En zeker niet de enige met lege boxen, Stal Ponk in Naarden heeft ook stallen vrij.


Die is nog duurder en zelfde dieronvriendelijke tijd los in de paddock..

Es war schön.

_Rebecca
Berichten: 464
Geregistreerd: 29-04-20

Re: Ervaringen bon bon paardenpension hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 18:47

Joh de TS vraagt om ervaringen, dan gaan jullie er een hele discussie van maken!

‘Cause today ain’t tomorrow
So hey, follow, wherever the wind goes
When the day ends, the sun sets
I thank God It ain’t luck <3

Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-20 18:50

ElCamino schreef:
Hij is niet onbekend hier hoor...... ik woon al mijn leven al in het Gooi en ken de stal al járen.
En zeker niet de enige met lege boxen, Stal Ponk in Naarden heeft ook stallen vrij.


Klopt, en ik vind het van pr k ook niet zo gek, dit valt zeker af. Ik ga geen 400 euro betalen voor mini paddock voor 4 uur buiten, het spijt me.

Voor mij, en vrienden van mij, is hij redelijk onbekend alsin dst je er weinig ervaringen over kan vinden. En als je hem kent, kun je dan ervaringen delen?

Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-20 18:51

Rocky_konijn schreef:
Joh de TS vraagt om ervaringen, dan gaan jullie er een hele discussie van maken!


Bedankt! :)

Nielojram

Berichten: 7797
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 19:30

Rocky_konijn schreef:
Joh de TS vraagt om ervaringen, dan gaan jullie er een hele discussie van maken!


Er worden hier dingen aangestipt.
Oftewel als advies aan de TS gebracht.

Zie hier geen discussies.
Dat is toch het fijnste van bokt.nl; gratis advies, en nog redelijk goed na te trekken via de berichten van de gebruiker?

Es war schön.

_Rebecca
Berichten: 464
Geregistreerd: 29-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:56

Nielojram schreef:
Er worden hier dingen aangestipt.
Oftewel als advies aan de TS gebracht.

Zie hier geen discussies.
Dat is toch het fijnste van bokt.nl; gratis advies, en nog redelijk goed na te trekken via de berichten van de gebruiker?

Sorry, maar ik vind wel dat jullie er een beetje een discussie over maken.

‘Cause today ain’t tomorrow
So hey, follow, wherever the wind goes
When the day ends, the sun sets
I thank God It ain’t luck <3

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:58

Rocky Konijn, er worden meningen gegeven en antwoorden op de vraag van TS, er wordt nergens een discussie gevoerd.
Laatst bijgewerkt door ElCamino op 22-10-20 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:05

Mijn ouders zijn een aantal jaar geleden (toen ik mijn paard kocht) ook wezen kijken bij BonBon.
Was voor ons een goede optie. Wel vind ik de weilandjes altijd wat klein ogen vanaf de wegkant. Maar waar ik sta ben ik dan ook redelijk verwend.

Het is gewoon een leuk klein pensionstalletje. Niet heel luxe of fantastisch, maar ook niet slecht. Als dat logisch klinkt.

Ik sta nu zelf op de Heidehoek, dat is vanuit Hilversum ook goed bereikbaar, maar hangt wel een ander prijskaartje aan.

Horonae• ZZ-licht + 10
Volg Horonae op instagram, klik hier!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Ervaringen bon bon paardenpension hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 00:10

De hitactiefstal in Loosdrecht bij Stal Hilverzicht niks? Is 300 pm, alles wordt gedaan.

Faithde
Berichten: 21
Geregistreerd: 18-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-20 11:58

DreamGuide schreef:
Mijn ouders zijn een aantal jaar geleden (toen ik mijn paard kocht) ook wezen kijken bij BonBon.
Was voor ons een goede optie. Wel vind ik de weilandjes altijd wat klein ogen vanaf de wegkant. Maar waar ik sta ben ik dan ook redelijk verwend.

Het is gewoon een leuk klein pensionstalletje. Niet heel luxe of fantastisch, maar ook niet slecht. Als dat logisch klinkt.

Ik sta nu zelf op de Heidehoek, dat is vanuit Hilversum ook goed bereikbaar, maar hangt wel een ander prijskaartje aan.



Helaas vind ik dat echt te duur, en kom ik niet uit Hilversum maar uit Naarden, dus is te ver om te fietsen heb me rijbewijs nog niet gehaald


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lina1998, Odetje92, wisja en 52 bezoekers