[***] schreef:Weet je zeker dat ze de hele dag buiten komen? Op de site staat:
In overleg kunt u uw paard een aantal uren per dag in een van onze paddocks laten buiten spelen.
Verder zijn de boxen niet ruim. 2x per dag hooi of voordroog zou moeten kunnen maar krijgen ze dan genoeg? Hebben ze in de paddock ook hooi?
ElCamino schreef:Wat maakt het nou uit of je een site bijhoudt..... je ziet op de site ook dat het een oude site is. TS belt gewoon op en heeft dan de juiste gegevens. Ws heeft het geen prio voor de eigenaren.
ElCamino schreef:Wat maakt het nou uit of je een site bijhoudt..... je ziet op de site ook dat het een oude site is. TS belt gewoon op en heeft dan de juiste gegevens. Ws heeft het geen prio voor de eigenaren.
TS gewoon gaan kijken met slecht weer.... zie je gelijk hoe nat de paddocks en rijbak zouden kunnen zijn, en ms zijn ze wel droog!
je kunt ook bij de postkampen kijken in Ankeveen, zit paar km verder.
En er zijn nog vel meer bedrijven in het gooi hoor....
Boras schreef:ElCamino schreef:Wat maakt het nou uit of je een site bijhoudt..... je ziet op de site ook dat het een oude site is. TS belt gewoon op en heeft dan de juiste gegevens. Ws heeft het geen prio voor de eigenaren.
Kwestie van tussen de regels door kunnen lezen of de pensionhouder betrouwbaar overkomt in zijn uitspraken/beloftes. Of zichzelf tegenspreekt. Misschien om klantsn te winnen.
Die website boeit natuurlijk verder niemand. Alleen de persoon erachter.
Beetje oplettendheid doet niemand kwaad.
ElCamino schreef:Hij is niet onbekend hier hoor...... ik woon al mijn leven al in het Gooi en ken de stal al járen.
En zeker niet de enige met lege boxen, Stal Ponk in Naarden heeft ook stallen vrij.
ElCamino schreef:Hij is niet onbekend hier hoor...... ik woon al mijn leven al in het Gooi en ken de stal al járen.
En zeker niet de enige met lege boxen, Stal Ponk in Naarden heeft ook stallen vrij.
Rocky_konijn schreef:Joh de TS vraagt om ervaringen, dan gaan jullie er een hele discussie van maken!
Nielojram schreef:Er worden hier dingen aangestipt.
Oftewel als advies aan de TS gebracht.
Zie hier geen discussies.
Dat is toch het fijnste van bokt.nl; gratis advies, en nog redelijk goed na te trekken via de berichten van de gebruiker?
DreamGuide schreef:Mijn ouders zijn een aantal jaar geleden (toen ik mijn paard kocht) ook wezen kijken bij BonBon.
Was voor ons een goede optie. Wel vind ik de weilandjes altijd wat klein ogen vanaf de wegkant. Maar waar ik sta ben ik dan ook redelijk verwend.
Het is gewoon een leuk klein pensionstalletje. Niet heel luxe of fantastisch, maar ook niet slecht. Als dat logisch klinkt.
Ik sta nu zelf op de Heidehoek, dat is vanuit Hilversum ook goed bereikbaar, maar hangt wel een ander prijskaartje aan.
Gebruikers op dit forum: lauret en 14 bezoekers