Stalling gezocht omgeving Hoogvliet, Poortugaal, Rhoon

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britt22
Berichten: 14
Geregistreerd: 24-10-15

Stalling gezocht omgeving Hoogvliet, Poortugaal, Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-20 21:10

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een box voor mijn paard in de omgeving van Hoogvliet. Dit omdat ik ga samenwonen en mijn vriend daar woont. Wie o wie weet er een leuke stal waar ik zeker moet gaan kijken? Ik ben op zoek naar iets gezelligs, kleinschalig. Een bak zou fijn zijn, of anders op stapafstand. Wel heel graag weidegang in de zomer (dagdeel) en in de winter paddock (dagdeel/paar uurtjes).

Even over ons, ik ben Britt en mijn lieve 4-benige partner heet Dangelo. Dangelo is een 12 jarige ruin, heel lief en makkelijk, maar wel groot. Geen sloper. Wij rijden graag dressuurmatig, vinden springen erg leuk en gaan graag op buitenrit. Ook werken wij regelmatig aan de hand. Ikzelf ben ook heel makkelijk en van alle markten thuis, geen roddelaar of dergelijke. Gewoon iemand die graag lol heeft met haar paard en iedereen in zn waarde laat en help graag waar ik kan. Ik heb veel ervaring met stalwerk op een manege (daarom ook niet op zoek naar een grote stal of manege). Dus ook niet vies van de handen uit de mouwen te steken.

Op dit moment staan wij op een privéstal bij iemand aan huis en dat vinden wij hartstikke leuk.

Ik hoor het heel graag als iemand iets weet. Groetjes!

marleen_usar

Berichten: 24781
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 21:30

Pernisse ruitervereniging heeft weer boxen vrij.

Desi_2409

Berichten: 906
Geregistreerd: 27-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: Stalling gezocht omgeving Hoogvliet, Poortugaal, Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 21:54

De Hooge Stee in Rhoon