Instructeur omgeving Weert

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aberna
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-09-20

Instructeur omgeving Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-20 22:20

Ik ben sinds kort begonnen met rijden van het paard van een vriend. Dit betreft een 12 jarige Friese merrie.

Ze word al jaren gereden, is in verleden ook wel eens op wedstrijd uitgebracht. Maar ze wil nu niet meer lopen onder het zadel.

De dierenarts is geweest, er zijn foto's gemaakt van der nek. Hier was niks op te zien en de dierenarts zag verder ook geen afwijkingen aan de rug. Het zadel lijkt zo op het oog "goed", maar ook hier word op korte termijn naar gekeken door een zadelmaker.

Kortom, het lukt mij alleen niet om haar aan het lopen te krijgen. Er zijn momenten dat ze een paar rondjes enthousiast loopt. Maar zodra je iets door vraagt, of wanneer ze er na een paar rondjes weer klaar mee is stopt ze gewoon en sta je weer stil. Ik ben op zoek naar een instructeur/instructrice die mij hierbij kan helpen. Ik ben zelf niet direct fan van een hoop geweld, zweep erop en gaan, dus zoek iemand die dit met een zachte hand wil oplossen..

0000
Berichten: 5473
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Instructeur omgeving Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:27

Goed dat jullie het paard en zadel eerst na laten kijken +:)+

Ik werk vrij veel met combinaties met communicatie problemen en zou je als het rijtechnisch is waarschijnlijk vooruit kunnen helpen maar je zit net wat ver weg voor 1 les. Mocht je meerdere combinaties weten die op zoek zijn naar instructie mag je me altijd eens een berichtje sturen.