MarlindeRooz schreef:Hopelijk krijg je hem snel! Ik bestel nooit meer wat wanneer er geleverd wordt met DPD. De kans dat een meteoriet op je huis neerstort is groter dan dat een pakketje van DPD op de correctie manier bezorgd wordt.
Cilli96 schreef:Ik begin nu de kriebels te krijgen van al deze reacties![]()
Bij zooplus wat besteld en niet gekeken naar de verzend methode maar kreeg een mail va DPD dat het maandag of dinsdag wordt bezorgd.. Nu zie ik het al voor me dat het niet zal aankomen haha
_Penotti schreef:Kun je het niet naar je werk adres laten versturen zodat de winkel het wel opnieuw aandurft?
Maar in ieder geval fijn dat ze het op willen lossen.
ElCid schreef:Cilli96 schreef:Ik begin nu de kriebels te krijgen van al deze reacties![]()
Bij zooplus wat besteld en niet gekeken naar de verzend methode maar kreeg een mail va DPD dat het maandag of dinsdag wordt bezorgd.. Nu zie ik het al voor me dat het niet zal aankomen haha
Tot nu toe nog altijd alles ontvangen, en op tijd, van Zooplus. Maar DPD is inderdaad niet een van de betere verzendbedrijven.
Het is me wel een keer overkomen dat een pakket via DPD bij een afleverpunt was afgegeven, dat was niet aan mij gemeld. Na wat over en weer gebeld en gemaild te hebben daar dus op kunnen halen. Bleek er toen al ruim een week te liggen...............
Of dat ze een doos gewoon bij de voordeur neerzetten zonder aan te bellen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers