Moderators: balance, Nicole288, Sica, C_arola, Neonlight, Coby, Dyonne
LiannePuthzy schreef:Jord schreef:
Deze vind ik toch wel vrij zweverig/bijzonder klinken op de website, zeker omdat er staat om een wijd zadel aan te schaffen zodat er 1 of andere pad onder kan
huppeltje schreef:De Gouden naald
Nielojram schreef:
jesss_amigo schreef:Ik heb laatst een zadel laten aanmeten door NG zadels. Verkoopt enkel tweedehands zadels (wel heel ruim aanbod met verschillende prijsklassen) komt op locatie.
Lieve vrouw die duidelijk uitlegt wat ze doet en luistert goed naar je wensen. Vraagt voordat ze komt al heel veel over het paard, jouw wensen , budget etc.
Inruil is evt ook mogelijk .
XladyX schreef:Let wel ze heeft ook geen opleiding gedaan en kan geen zadels aanpassen (bv vulling corrigeren). Heb wel goede ervaring met haar maar zeer belangrijk om te weten. Zou zeker adviseren haar met een echte zadelmaker te combineren!
Dieselpaard schreef:Ik ben al een aantal jaar tevreden met Edelweiss Saddlery http://www.edelweiss-saddlery.nl
Ze helpt me goed, heeft een opleiding gevolgd en doet zowel controles als verkoop van nieuwe en tweedehands zadels. Haar assortiment is niet heel groot, maar ze doet wel d'r uiterste best voor je.
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers