Liiesjjj schreef:Hoi allemaal!
Via Marktplaats een leuk paardje gevonden bij Stal Vera Huntink, volgens Google ook wel Stal Wibedaki. Aangezien ik al best wat horrorverhalen rond heb horen gaan over handelaren, hier de vraag of iemand ervaring heeft met haar / deze stal(en)?
JanineLe schreef:Toevallig heb ik begin juli daar een paard gekocht! Mijn ervaring met haar is echt super positief, ze laat het aan jou over wat je van het paard wilt zien (los laten lopen, aan de longeerlijn, maar je mag ook er gelijk zelf op! Het is dus echt aan jou). Verder was ze erg vriendelijk, mocht ik ook gelijk even de weg op om te kijken hoe dat gaat etc.
Mijn paard was al gekeurd en ik heb er zelf voor gekozen om niet te herkeuren, maar ze vindt het ook prima als je dat wel graag wilt doen.
Als je nog wat wilt weten?
Kortom, ik zou haar echt aanraden en ik heb echt een super paard bij haar gekocht!
Autumnn schreef:JanineLe schreef:Toevallig heb ik begin juli daar een paard gekocht! Mijn ervaring met haar is echt super positief, ze laat het aan jou over wat je van het paard wilt zien (los laten lopen, aan de longeerlijn, maar je mag ook er gelijk zelf op! Het is dus echt aan jou). Verder was ze erg vriendelijk, mocht ik ook gelijk even de weg op om te kijken hoe dat gaat etc.
Mijn paard was al gekeurd en ik heb er zelf voor gekozen om niet te herkeuren, maar ze vindt het ook prima als je dat wel graag wilt doen.
Kortom, ik zou haar echt aanraden en ik heb echt een super paard bij haar gekocht!
Heb je daar helemaal een profiel voor op Bokt aangemaakt?
Autumnn schreef:JanineLe schreef:Toevallig heb ik begin juli daar een paard gekocht! Mijn ervaring met haar is echt super positief, ze laat het aan jou over wat je van het paard wilt zien (los laten lopen, aan de longeerlijn, maar je mag ook er gelijk zelf op! Het is dus echt aan jou). Verder was ze erg vriendelijk, mocht ik ook gelijk even de weg op om te kijken hoe dat gaat etc.
Heb je daar helemaal een profiel voor op Bokt aangemaakt?
Liiesjjj schreef:Rustig aan maar. Ik heb op Google ook alleen maar positieve reacties gevonden, maar deze kwamen uit 2018 en 2019. Dus voor de zekerheid even een topic gestart om te kijken of er recente ervaringen waren.
Ik heb ook een aantal pb’s ontvangen met mensen die een goede ervaring hebben met deze stal. Dus als iemand daar bovenop in dit topic ook een positieve reactie heeft, geeft mij dat wel een goed gevoel.
Dus ik ga zaterdag mooi kijken
Gebruikers op dit forum: Aliedaa en 6 bezoekers