Koekie73 schreef:@lindor die naam was ik al tegengekomen maar ik begreep dat hij inderdaad vooral dressuur doet? Dochter heeft al heel fijne dressuurinstructie, daarbij heeft ze totaal geen angst. Met haar doet ze ook wel een caveletti maar ik zoek wel iemand die echt springtechnisch ook wat kan betekenen?
Koekie73 schreef:@lindor die naam was ik al tegengekomen maar ik begreep dat hij inderdaad vooral dressuur doet? Dochter heeft al heel fijne dressuurinstructie, daarbij heeft ze totaal geen angst. Met haar doet ze ook wel een caveletti maar ik zoek wel iemand die echt springtechnisch ook wat kan betekenen?
JusticeJ schreef:Wim Pomp is heel fijn, maar die zegt opzich niet heel veel! Ik kan Jessica Dozeman aanraden als je echt iemand zoekt die doorzet. Zij kan mensen vaak wel over de rand heen zetten (ook heel direct, dus daar moet ze wel tegen kunnen. Zij geeft veel tienermeisjes les).
Jessica geeft les in Staphorst (De Ruif) en Wim komt bij mensen thuis, idk of hij naar Nieuwleusen komt though.
Sjaco schreef:Martijn Blankvoort. Zit in tussen Lemelerveld en Heino. Heeft een springtuin bij zijn eigen accommodatie. Rustig, geduldig en valt heel goed mee te overleggen wat je ambities zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers