Verhuizen naar Amersfoort, waar paard stallen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 18:31

nowi schreef:
Mocht Bunschoten ook een optie zijn, dan raad ik stal weidezicht ook aan. Ik woon zelf ook in Amersfoort en is ongeveer 15 minuten met de auto. Stal voor een paard kost 295 euro per maand, en het ligt op een rustige plek.

Hier moet je in de weekenden zelf binnen en buiten zetten toch? En in de zomermaanden wordt er niet gemest omdat het grootste gedeelte dan 24/7 buiten loopt?

nowi
Berichten: 54
Geregistreerd: 07-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:00

JorisDy schreef:
nowi schreef:
Mocht Bunschoten ook een optie zijn, dan raad ik stal weidezicht ook aan. Ik woon zelf ook in Amersfoort en is ongeveer 15 minuten met de auto. Stal voor een paard kost 295 euro per maand, en het ligt op een rustige plek.

Hier moet je in de weekenden zelf binnen en buiten zetten toch? En in de zomermaanden wordt er niet gemest omdat het grootste gedeelte dan 24/7 buiten loopt?


Ik sta er zelf niet met mijn paard dus ik weet hier helaas niks over, sorry :(

nonnekee

Berichten: 172
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 22:48

JorisDy schreef:
nowi schreef:
Mocht Bunschoten ook een optie zijn, dan raad ik stal weidezicht ook aan. Ik woon zelf ook in Amersfoort en is ongeveer 15 minuten met de auto. Stal voor een paard kost 295 euro per maand, en het ligt op een rustige plek.

Hier moet je in de weekenden zelf binnen en buiten zetten toch? En in de zomermaanden wordt er niet gemest omdat het grootste gedeelte dan 24/7 buiten loopt?


Ja dat klopt (dat was tenminste een paar jaar geleden zo toen ik er stond) Als je een schone stal wil in de winter is zelf uitmesten ook wel aanbevolen. Misschien niet helemaal wat TS wil. Al heeft het wel een hele mooie binnenbak